Els Dijkhuizen is per 1 december vertrokken bij Heineken. In de afgelopen zestien jaar vervulde ze diverse topfuncties bij de bierbrouwer: van trade marketing manager, global communication manager en marketingdirecteur Nederland tot -sinds begin dit jaar- global communication director sponsorships.
‘Mijn volgende stap ben ik nog aan het uitzoeken. Momenteel geniet ik van het leven; na jarenlang hard werken nu even chillen. Gisteren heb ik iedereen uitgenodigd voor een afscheidsborrel’, zo laat ze weten vanaf een vliegveld in de VS.
‘Ik kijk terug op een geweldige tijd, veel dingen gedaan en veel energie gekregen van alle creativiteit. Ik hou van het bedrijf en het merk, heb echt een groen hart.’
Dijkhuizen stond aan de basis van diverse merkcampagnes voor Heineken Nederland en werkte de afgelopen jaren aan internationale projecten rond sponsoring en merkpositionering.
Tijdelijke rol
De rol van global communication director sponsorships was tijdelijk, zegt Dijkhuizen. ‘Die zou komen te vervallen op het moment dat ik hem goed had vervuld. We hebben een grote wereldwijde sponsorcampagne ontwikkeld; die werd goed ontvangen en gaat eind januari live.’
Ze vervolgt: ‘Heineken heeft mij een andere rol aangeboden, maar die vond ik zelf niet helemaal passen. Het was niet in lijn met mijn ambities en ik miste de Nederlandse markt, dus ik kijk nu verder. Maar eerst genieten. Ik ben nu met mijn zoon in Amerika om mijn dochter te zien hockeyen.’

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu