Overslaan en naar de inhoud gaan

Els Dijkhuizen vertrekt na zestien jaar bij Heineken

'Mijn volgende stap ben ik nog aan het uitzoeken. Nu eerst even chillen', aldus de topmarketeer.
els
'Heineken heeft mij een andere rol aangeboden, maar die zag ik zelf niet zitten', zegt Dijkhuizen.

Els Dijkhuizen is per 1 december vertrokken bij Heineken. In de afgelopen zestien jaar vervulde ze diverse topfuncties bij de bierbrouwer: van trade marketing manager, global communication manager en marketingdirecteur Nederland tot -sinds begin dit jaar- global communication director sponsorships.

‘Mijn volgende stap ben ik nog aan het uitzoeken. Momenteel geniet ik van het leven; na jarenlang hard werken nu even chillen. Gisteren heb ik iedereen uitgenodigd voor een afscheidsborrel’, zo laat ze weten vanaf een vliegveld in de VS.

‘Ik kijk terug op een geweldige tijd, veel dingen gedaan en veel energie gekregen van alle creativiteit. Ik hou van het bedrijf en het merk, heb echt een groen hart.’

Dijkhuizen stond aan de basis van diverse merkcampagnes voor Heineken Nederland en werkte de afgelopen jaren aan internationale projecten rond sponsoring en merkpositionering.

Tijdelijke rol

De rol van global communication director sponsorships was tijdelijk, zegt Dijkhuizen. ‘Die zou komen te vervallen op het moment dat ik hem goed had vervuld. We hebben een grote wereldwijde sponsorcampagne ontwikkeld; die werd goed ontvangen en gaat eind januari live.’

Ze vervolgt: ‘Heineken heeft mij een andere rol aangeboden, maar die vond ik zelf niet helemaal passen. Het was niet in lijn met mijn ambities en ik miste de Nederlandse markt, dus ik kijk nu verder. Maar eerst genieten. Ik ben nu met mijn zoon in Amerika om mijn dochter te zien hockeyen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in