Overslaan en naar de inhoud gaan

Charley Peereboom verruilt Megawatt voor Happy Horizon

De voormalig managing director van het activatiebureau krijgt nu een topfunctie bij Happy Horizon.
charley peereboom happy horizon
Charley Peereboom
© Aangeleverd

Charley Peereboom heeft een nieuwe baan. Na het stoppen als managing director van activatiebureau Megawatt in juli, start ze nu als business lead commercie brand, content en PR bij bureaugroep Happy Horizon. In deze rol draagt Peereboom de verantwoordelijkheid voor de commerciële koers en marktontwikkeling van 'één van de belangrijkste business lines' binnen de bureaugroep. 

Peereboom gaat zich onder meer richten op het realiseren van commerciële doelstellingen, het aansturen van partner- en accountteams en het vertalen van markttrends en klantbehoeften naar nieuwe proposities. Met Peereboom breidt Happy Horizon zijn leiderschapsteam uit, met de intentie om een 'strategische groeipartner voor merken in binnen- en buitenland' te worden. Recent trok de bureaugroep Ubbo Maagdenberg aan als ceo en Martin Verdult als coo.

In haar drie jaar als managing director van Megawatt heeft Peereboom het bureau qua team laten verdubbelen, een B Corp-certificering laten behalen en een herpositionering doorgevoerd. Eerder werkte ze bij Greenhouse/Blossom (WPP).

Happy Horizon is een bureaugroep met zeven hubs in Nederland en werkt voor merken als NN Group, EP, Xenos, Sligro, Intergamma en Logitech.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in