Overslaan en naar de inhoud gaan

Valerie van Schaick (ex-Nestlé) als cmo naar Alpine Hearing Protection

Haar benoeming tot chief marketing officer volgt op de recente overname van Alpine door investeerder Gimv.
Valerie van Schaick
Valerie van Schaick
© https://www.alpine.nl/

Oordopjesproducent Alpine Hearing Protection heeft Valerie van Schaick benoemd tot chief marketing officer. Het bedrijf wil met haar komst de internationale groei versnellen en de productontwikkeling verder vormgeven. Alpine, specialist in gehoorbescherming, werd onlangs overgenomen door investeringsmaatschappij Gimv.

Van Schaick werkte heeft ruime ervaring in marketing en innovatie bij multinationals. Ze begon haar loopbaan bij Nike en bekleedde later functies bij Heineken en Nestlé, waar ze verantwoordelijk was voor marketing en productontwikkeling. Bij Nestlé was ze meer dan 22 jaar actief in een keer aan marketing, communicatie en business-gerelateerde functies, de afgelopen jaren als business executive officer food.

Daarnaast stak Van Schaick ook de handen uit de mouwen voor de branche als bestuurslid bij de BVA en als jurylid voor de Effie Awards.

Innovatie

Als cmo bij Alpine krijgt Van Schaick de leiding over de wereldwijde marketingstrategie en de agenda voor productinnovatie. Daarbij richt zij zich op versterking van de merkpositionering en de internationale uitrol. Van Schaick ziet Alpine als ‘een merk met een sterke missie en internationaal potentieel’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in