Overslaan en naar de inhoud gaan

Intergamma begint met retailmedia voor Gamma en Karwei

De nieuwe businessunit Intergamma Retail Media Groep (IRMG.nl) moet een schakel worden tussen merken en de webshop- en bouwmarktbezoekers.
Gamma
© Shutterstock

Intergamma, de organisatie achter de bouwmarktketens Gamma en Karwei, introduceert per vandaag retailmedia. Met deze stap biedt Intergamma leveranciers en adverteerders de mogelijkheid hun merk- en productcampagnes direct onder de aandacht te brengen bij consumenten in de bouwmarkten of op de webshops van Gamma en Karwei bevinden.

Met de introductie van de nieuwe businessunit Intergamma Retail Media Groep (IRMG.nl) wil Intergamma zijn rol versterken als schakel tussen merken en de webshop- en bouwmarktbezoekers. Intergamma claimt 200 miljoen webshop- en 80 miljoen bouwmarktbezoekers per jaar.

Directe waarde

'Met ons grote bereik, zowel fysiek als digitaal, beschikken we over een waardevol platform voor leveranciers en adverteerders in de Huis & Tuin-markt', zegt ceo Joost de Beijer van Intergamma. 'We brengen merken en producten onder de aandacht op precies die plekken waar constructieve en decoratieve klussers hun aankoopbeslissingen nemen. Dat levert voor onze partners directe waarde op, en voor klanten maakt het hun shopping-beleving relevanter, gemakkelijker en meer gepersonaliseerd. We zijn hiermee het eerste grote retailmedianetwerk binnen de Huis & Tuin-markt met een omnichannel media-aanbod.'

Retailmediapropositie 

De retailmediapropositie van Intergamma biedt zowel in-store als online mogelijkheden. Online gaat het over gesponsorde producten, bannering, video en gepersonaliseerde campagnes op de webshops en in de apps van Gamma en Karwei. In de bouwmarkten (vanaf medio 2026) zijn er displays, schapcommunicatie en digitale schermen die shoppers activeren op het moment van aankoop. Als derde zijn er gerichte targeting en inzichten waarmee campagnes meetbaar en optimaal inzetbaar worden, ook op de eigen kanalen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in