Intergamma, de organisatie achter de bouwmarktketens Gamma en Karwei, introduceert per vandaag retailmedia. Met deze stap biedt Intergamma leveranciers en adverteerders de mogelijkheid hun merk- en productcampagnes direct onder de aandacht te brengen bij consumenten in de bouwmarkten of op de webshops van Gamma en Karwei bevinden.
Met de introductie van de nieuwe businessunit Intergamma Retail Media Groep (IRMG.nl) wil Intergamma zijn rol versterken als schakel tussen merken en de webshop- en bouwmarktbezoekers. Intergamma claimt 200 miljoen webshop- en 80 miljoen bouwmarktbezoekers per jaar.
Directe waarde
'Met ons grote bereik, zowel fysiek als digitaal, beschikken we over een waardevol platform voor leveranciers en adverteerders in de Huis & Tuin-markt', zegt ceo Joost de Beijer van Intergamma. 'We brengen merken en producten onder de aandacht op precies die plekken waar constructieve en decoratieve klussers hun aankoopbeslissingen nemen. Dat levert voor onze partners directe waarde op, en voor klanten maakt het hun shopping-beleving relevanter, gemakkelijker en meer gepersonaliseerd. We zijn hiermee het eerste grote retailmedianetwerk binnen de Huis & Tuin-markt met een omnichannel media-aanbod.'
Retailmediapropositie
De retailmediapropositie van Intergamma biedt zowel in-store als online mogelijkheden. Online gaat het over gesponsorde producten, bannering, video en gepersonaliseerde campagnes op de webshops en in de apps van Gamma en Karwei. In de bouwmarkten (vanaf medio 2026) zijn er displays, schapcommunicatie en digitale schermen die shoppers activeren op het moment van aankoop. Als derde zijn er gerichte targeting en inzichten waarmee campagnes meetbaar en optimaal inzetbaar worden, ook op de eigen kanalen.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu