Overslaan en naar de inhoud gaan

RetailMedia.One gaat samenwerken met schoolcateraar Appèl

Voor een groot landelijk bereik onder Gen-Z studenten.
TU delft appel
Kantine TU Delft

Appèl communiceert via digitale schermen in de kantines, restaurants en horeca locaties op scholen, mbo’s en campuslocaties voor gezondere en duurzamere keuze in voeding. Samen met RetailMedia.One wordt dit narrowcastingnetwerk nu klaargemaakt om ook andere campagnes te draaien die relevant zijn voor scholieren en studenten, gericht op gezondheid, duurzaamheid, carrière en studievoorlichting. Ruim zevenhonderd opleidingsinstituten werken met Appèl. 

Exploitatie en campagne-inzichten

RetailMedia.One ondersteunt Appèl met de ontwikkeling van mediaproposities, dagelijkse exploitatie en het voorzien van campagne-inzichten. Door het netwerk van Appèl te combineren met bijvoorbeeld Spar University, ook een exclusieve partner van RetailMedia.One, ontstaat voor RetailMedia.One een breed en landelijk inzetbaar platform om Gen-Z te bereiken.

'Wie vandaag Gen-Z wil bereiken, moet daar zijn waar zij leren, eten en leven. Dat netwerk hebben we met Appèl en Spar University nu compleet', zegt Mark Stockx, partner bij RetailMedia.One.

'Deze samenwerking past perfect bij onze B Corp-ambitie om het elke dag een beetje beter te doen voor de maatschappij', licht Emiel van Bockel, directeur digital bij Appèl, toe. 'Tegelijkertijd kunnen we zo ook het partnership met onze opdrachtgevers versterken; zij hebben ook diezelfde doelstellingen: duurzaamheid, gezondheid en het maken van een goede studiekeuze.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in