Het bereik van retailmedia op middelbare scholen, MBO’s, HBO’s en universiteiten groeit. RetailMedia.One werkt vanaf nu ook samen met cateraar Appèl voor een groot landelijk bereik onder Gen-Z studenten.
Appèl communiceert via digitale schermen in de kantines, restaurants en horeca locaties op scholen, mbo’s en campuslocaties voor gezondere en duurzamere keuze in voeding. Samen met RetailMedia.One wordt dit narrowcastingnetwerk nu klaargemaakt om ook andere campagnes te draaien die relevant zijn voor scholieren en studenten, gericht op gezondheid, duurzaamheid, carrière en studievoorlichting. Ruim zevenhonderd opleidingsinstituten werken met Appèl.
Exploitatie en campagne-inzichten
RetailMedia.One ondersteunt Appèl met de ontwikkeling van mediaproposities, dagelijkse exploitatie en het voorzien van campagne-inzichten. Door het netwerk van Appèl te combineren met bijvoorbeeld Spar University, ook een exclusieve partner van RetailMedia.One, ontstaat voor RetailMedia.One een breed en landelijk inzetbaar platform om Gen-Z te bereiken.
'Wie vandaag Gen-Z wil bereiken, moet daar zijn waar zij leren, eten en leven. Dat netwerk hebben we met Appèl en Spar University nu compleet', zegt Mark Stockx, partner bij RetailMedia.One.
'Deze samenwerking past perfect bij onze B Corp-ambitie om het elke dag een beetje beter te doen voor de maatschappij', licht Emiel van Bockel, directeur digital bij Appèl, toe. 'Tegelijkertijd kunnen we zo ook het partnership met onze opdrachtgevers versterken; zij hebben ook diezelfde doelstellingen: duurzaamheid, gezondheid en het maken van een goede studiekeuze.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu