Bij veel producten is een gebruiksaanwijzing overbodig. Nagellak breng je aan op nagels, een muts zet je op je hoofd en etenswaren stop je in je mond. Zo simpel is het. Toch besluit Bolletje in een wilde bui z'n eigen producten op totaal 'verkeerde' manieren te gebruiken. Kijkers geven hun (on)gezouten mening, en die is net zo hard als de gemiddelde cracker.
Sprong jouw merk er het afgelopen jaar uit op social media? Zend dan tot en met 2 december je beste werk in voor The Best Social Awards!
Bolletje is geen groentje in de keuken. Of juist wel...
Kijkers snappen niet hoe het merk dit idee in z'n bolletje heeft gehaald.
In dit geval mislukt niet alleen de eerste pannenkoek, maar ook de tweede, en de derde, en de vierde, en...
Kijkers weten zowel letterlijk als figuurlijk niet wat ze zien.
Zelfs ERU smeert hem snel.
De bezorgde reacties stromen binnen.
De dubieuze acties van Bolletje stapelen zich langzaam maar zeker op...
Multi-inzetbaar, die zoute pepsels.
Waarschuwing voor iedereen met Italiaanse roots: voor deze video van Bolletje wil je je ogen gesloten houden.
Nu grijpen kijkers toch echt in.
Maar dit 'compliment' kan Bolletje mooi in z'n zak steken.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu