Overslaan en naar de inhoud gaan

Bolletje gaat los met eigen producten en kijkers steken er (zout) stokje voor

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
bolletje header

Bij veel producten is een gebruiksaanwijzing overbodig. Nagellak breng je aan op nagels, een muts zet je op je hoofd en etenswaren stop je in je mond. Zo simpel is het. Toch besluit Bolletje in een wilde bui z'n eigen producten op totaal 'verkeerde' manieren te gebruiken. Kijkers geven hun (on)gezouten mening, en die is net zo hard als de gemiddelde cracker.

Sprong jouw merk er het afgelopen jaar uit op social media? Zend dan tot en met 2 december je beste werk in voor The Best Social Awards!

Bolletje is geen groentje in de keuken. Of juist wel...

Kijkers snappen niet hoe het merk dit idee in z'n bolletje heeft gehaald.

grap

In dit geval mislukt niet alleen de eerste pannenkoek, maar ook de tweede, en de derde, en de vierde, en...

Kijkers weten zowel letterlijk als figuurlijk niet wat ze zien.

ontbijtpannenkoek

Zelfs ERU smeert hem snel.

eru

De bezorgde reacties stromen binnen.

gaat het

De dubieuze acties van Bolletje stapelen zich langzaam maar zeker op...

Multi-inzetbaar, die zoute pepsels.

bolletje

Waarschuwing voor iedereen met Italiaanse roots: voor deze video van Bolletje wil je je ogen gesloten houden.

Nu grijpen kijkers toch echt in.

vrije wil

Maar dit 'compliment' kan Bolletje mooi in z'n zak steken.

bolletje

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in