Overslaan en naar de inhoud gaan

13 geestige inhakers op Halloween die merken tevoorschijn hebben getoverd

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
inhaker header

Het is vandaag Halloween: de dag waarop sommigen alles uit de kast halen voor het perfecte kostuum en hun woning omtoveren tot een spookhuis. Ook bedrijven hebben de afgelopen tijd aardig wat uitgespookt en komen vandaag massaal met griezelig goede inhakers op Halloween.

Sprong jouw merk er het afgelopen jaar uit op social media met inhakers of andere content? Zend dan tot en met 2 december je beste werk in voor The Best Social Awards!

Vue valt met de deur in het spookhuis met een dilemma voor Halloween.

Deze inhaker van Albert Heijn is er eentje voor in de boe-ken.

Voor last minute decoratie ben je bij ALDI aan het juiste adres.

Zelfs op Schiphol kun je niet vluchten voor alle spoken.

Wees op je hoede als je tijdens Halloween langs de HEMA gaat...

Hoewel iedereen lijkt te schrikken van spinnen, is een leven zónder spinnen volgens het Wereld Natuur Fonds nog veel griezeliger.

Mocht je vandaag een spook met oranje accessoires door de straten zien rennen...

Voor je het weet word je geflest door de flessenautomaat van Lidl.

Hornbach geeft kraakhelder advies om Halloween door te komen.

Pas op met wat je online uitspookt tijdens Halloween...

Hé DHL, moeten klanten bezorgd zijn?

Word je liever achtervolgd door een eng figuur met een kettingzaag of door DUO? Bol weet het wel.

Snoep of je leven...

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in