Het is vandaag Halloween: de dag waarop sommigen alles uit de kast halen voor het perfecte kostuum en hun woning omtoveren tot een spookhuis. Ook bedrijven hebben de afgelopen tijd aardig wat uitgespookt en komen vandaag massaal met griezelig goede inhakers op Halloween.
Sprong jouw merk er het afgelopen jaar uit op social media met inhakers of andere content? Zend dan tot en met 2 december je beste werk in voor The Best Social Awards!
Vue valt met de deur in het spookhuis met een dilemma voor Halloween.
Deze inhaker van Albert Heijn is er eentje voor in de boe-ken.
Voor last minute decoratie ben je bij ALDI aan het juiste adres.
Zelfs op Schiphol kun je niet vluchten voor alle spoken.
Wees op je hoede als je tijdens Halloween langs de HEMA gaat...
Hoewel iedereen lijkt te schrikken van spinnen, is een leven zónder spinnen volgens het Wereld Natuur Fonds nog veel griezeliger.
Mocht je vandaag een spook met oranje accessoires door de straten zien rennen...
Voor je het weet word je geflest door de flessenautomaat van Lidl.
Hornbach geeft kraakhelder advies om Halloween door te komen.
Pas op met wat je online uitspookt tijdens Halloween...
Hé DHL, moeten klanten bezorgd zijn?
Word je liever achtervolgd door een eng figuur met een kettingzaag of door DUO? Bol weet het wel.
Snoep of je leven...
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu