Creatief bureau Gardeners is een samenwerking aangegaan met Mooie Boules op het gebied van merkstrategie en pr. In samenwerking met studio.day hielp Gardeners bij het aanscherpen van de merkstrategie van Mooie Boules en de recent gelanceerde Stichting Mooie Buurt, en vertaalde deze door naar een contentstrategie.
De samenwerking richt zich ook op de pr-aanpak rondom de oprichting van Stichting Mooie Buurt en de opening van nieuwe vestigingen in Amsterdam, Den Haag en Utrecht. Gardeners verzorgt hierbij de persmaterialen, mediarelaties en zichtbaarheid in diverse media.
Met Stichting Mooie Buurt stelt Mooie Boules haar locaties, spellen en horeca overdag gratis beschikbaar voor buurtbewoners en maatschappelijke initiatieven. 'Na ruim twee jaar onder de radar maatschappelijke events te hebben georganiseerd, is het tijd om onze impact te vergroten,' zegt Jesse van der Meulen, oprichter van Mooie Boules. 'Met de lancering van Stichting Mooie Buurt laten we zien dat spel verbindt, juist in een tijd van polarisatie en eenzaamheid. Belangrijk dat Gardeners ons helpt dit verhaal verder te brengen.'
Volgens Maira Evers, managing director van Gardeners, is dit een voorbeeld van hoe commercie en maatschappelijke impact hand in hand kunnen gaan: 'Mooie Boules is een prachtig voorbeeld van een bedrijf dat commercieel succesvol is én dit ook voor de maatschappij wil inzetten. Wij zijn trots dat wij kunnen bijdragen aan het aanscherpen van hun verhaal en het vergroten van hun zichtbaarheid in deze belangrijke fase van hun groei.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu