Kruidvat introduceert een nieuwe merkcampagne onder de titel ‘Voor alle Beauties van Nederland’. Met deze campagne wil de drogisterijketen onderstrepen dat het een breed aanbod biedt op het gebied van beautyproducten – van bekende merken tot betaalbare alternatieven.
Met deze campagne laten we zien dat Kruidvat beauty écht voor iedereen bereikbaar maakt,' zegt Brenda Smith, directeur marketing & customer experience bij AS Watson Benelux. 'We richten ons zowel op trendvolgers die graag experimenteren als op beautyroutiniers die hun vaste routine hebben. In onze contentstrategie maken we dat onderscheid heel bewust.'
Voor de derde keer op rij is Suite Rouge verantwoordelijk voor het creatieve concept en de productie van een Kruidvat-campagne. 'We laten zien dat beauty voor iedereen is. Alles wat we maken moet herkenbaar zijn, laagdrempelig, en met een glimlach', zegt Sander Volleman, creatief directeur van het reclamebureau.
De campagne wordt uitgerold via tv en folders voor massabereik, en daarnaast via social media en influencermarketing.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu