Overslaan en naar de inhoud gaan

Kruidvat lanceert campagne ‘Voor alle Beauties van Nederland’

Met deze campagne wil de drogisterijketen haar positie als dé beautybestemming voor iedereen, versterken.
Kruidvat campagne

Kruidvat introduceert een nieuwe merkcampagne onder de titel ‘Voor alle Beauties van Nederland’. Met deze campagne wil de drogisterijketen onderstrepen dat het een breed aanbod biedt op het gebied van beautyproducten – van bekende merken tot betaalbare alternatieven.

Met deze campagne laten we zien dat Kruidvat beauty écht voor iedereen bereikbaar maakt,' zegt Brenda Smith, directeur marketing & customer experience bij AS Watson Benelux. 'We richten ons zowel op trendvolgers die graag experimenteren als op beautyroutiniers die hun vaste routine hebben. In onze contentstrategie maken we dat onderscheid heel bewust.'

Voor de derde keer op rij is Suite Rouge verantwoordelijk voor het creatieve concept en de productie van een Kruidvat-campagne. 'We laten zien dat beauty voor iedereen is. Alles wat we maken moet herkenbaar zijn, laagdrempelig, en met een glimlach', zegt Sander Volleman, creatief directeur van het reclamebureau. 

De campagne wordt uitgerold via tv en folders voor massabereik, en daarnaast via social media en influencermarketing. 

Credits: 
Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: Suite Rouge
Productiehuis: Annomann
Regisseur: Jeroen Annokee 
Offline edit: Marc Bechtold 
Online/grading: Crabsalad
Geluid: Earforce
Muziek: Massive Music
Media: EssenceMediacom
PR: ACE PR
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in