Lara Steenvoorden is benoemd tot de nieuwe hoofdredacteur van Women’s Health, een titel van uitgever PXR. In haar nieuwe functie houdt ze toezicht op alle redactionele inhoud op zowel print- als digitale platforms.
Steenvoorden werkte eerder onder meer als managing editor commerciële content bij &C van Chantal Janzen, was chef redactie online en columnist bij Kek Mama, hoofdredacteur van Me-to-We en online coördinator bij Veronica Superguide.
'Met een combinatie van contentstrategie, redactionele leiding en digitale marketing is Steenvoorden een ideale match voor de hybride aanpak van Women’s Health, dat zowel een magazine uitgeeft als een online platform is', zegt Ernst Keyzer, algemeen directeur van PXR. 'Haar strategische blik en creatieve energie sluiten perfect aan bij onze ambities voor het merk.'
Merk verder aanscherpen
'De groeipotentie is enorm en ik zie het als een eer én uitdaging om leiding en richting te mogen geven aan dit mooie merk', zegt Steenvoorden over haar aanstelling. 'Voor mij is Women’s Health een krachtig platform voor vrouwen die fysiek en mentaal in zichzelf (willen) investeren en kiezen voor een levensstijl vol energie, balans en zelfvertrouwen. Graag wil ik onderzoeken hoe we ons profiel als merk verder kunnen aanscherpen. Door nóg duidelijker te maken waar Women’s Health voor staat, en hoe we ons op een positieve, relevante en inhoudelijke manier kunnen onderscheiden binnen het brede landschap van lifestylemerken voor vrouwen.'
Steenvoorden wil de dialoog met onze doelgroep verder verdiepen. 'Ik wil ruimte maken voor échte gesprekken. Gesprekken die raken, uitdagen en in beweging zetten.'
Onder licentie Hearst
Sinds oktober 2024 publiceert PXR Women's Health onder licentie van Hearst. Onlangs is het online platform overgezet naar PXR nēxt, de digitale infrastructuur van PXR.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu