Digitaal audioplatform adpaq heeft een mediapartnership gesloten met One Media Sales (OMS). Adverteerders krijgen nu toegang tot zenders als Radio 538, Sky Radio, Radio 10, Radio Veronica, 100% NL, Slam! en de podcasts van Audiohuis, Dag en Nacht Media en Tonny Media.
Het adpaq-platform biedt een combinatie van programmatic technologie, creatieve flexibiliteit en AI-gedreven contentcreatie. Via adpaq kunnen merken met behulp van kunstmatige intelligentie hun eigen professionele audiospots genereren. Adpaq werd op 10 juni gepresenteerd.
Ceo adpaq Maarten Duijne: 'Het premium portfolio van OMS geeft ons een krachtige startplek om te laten zien hoe programmatic audio de betrokkenheid van het publiek transformeert. Samen stellen we adverteerders in staat om luisteraars in heel Nederland te bereiken met precisie, schaal en efficiëntie.'
Joris van der Pol, algemeen directeur van OMS: 'Onze samenwerking met adpaq opent de deur naar slimmere, gerichtere audioreclame. Programmatic audio is tegenwoordig een essentieel onderdeel van de moderne mediamix. Adpaq stelt onze klanten in staat om datagedreven, impactvolle campagnes in te zetten op de premium kanalen in ons netwerk.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu