Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de genomineerden voor de Audify Awards 2025

Vijf radiospots, twee brand content-producties en vier vakgenoten met een groot hart voor audio komen in aanmerking voor de Audify Awards.
Audify awards
De Audify Awards 2025 worden uitgereikt tijdens de Dag van de Audio
© Merten Snijders

De jury van de Audify Awards heeft de kanshebbers voor 2025 geselecteerd. De winnaars van de prijzen - die jaarlijks worden uitgereikt aan de beste producties in audiocommercials, branded content en aan de Audio-ambassadeur van het jaar - worden bekendgemaakt tijdens Adformatie Dag van de Audio op 3 oktober.

De genomineerden zijn dit jaar:

Genomineerden Beste Audiocommercial 2025

  • Albert HeijnKlinkt als weekend (TBWA, Public Audio, dentsu)
  • Stichting ALS NederlandDe genadeloze aftakeling van Juliette (Joe Public, Soundcircus, Resident)
  • BoldkingWe Love Hair (Louk & Bram, Soundcircus, Zuiver)
  • OHRA(On)verstandig (Joe Public, Public Audio, Mindshare)
  • sneleentaxisneleentaxi (Ceci n’est pas un bureau, TAMBR, De Mediaboerderij)

Genomineerden Beste Branded Content 2025

  • Albert Heijn – branded podcast: Dieren laten van zich horen (TBWANEBOKO, Airborne Network, dentsu)
  • Albert Heijn – branded content radio: Dit klinkt als weekend (Radio 538 Evers & Co)
  • Moneybird – native podcastreclame in Zogenaamd Succesvol en Jong Beleggen (Talent Lab, Podimo

De jury bestaat dit jaar uit: Susanne van Nierop (Adformatie), Kees Kroot (Soundcircus), Mary Hoogerbrugge (De Positioneerders), Thijs Bontje (N=5), Dirje van Laar (De Vakantiediscounter) en Suus Veenhof (Tonny Media).

Audio-ambassadeur van het Jaar 2025

  • Dion Scheepmaker (Zigt)
  • Hella de Weger (ASR)
  • Michel Ouwens (Double O)
  • Michel Tiggelman (Randstad)

De winnaars worden bekendgemaakt tijdens het laatste uur van de Dag van de Audio, tussen 16 uur en 17 uur. Zie hier het volledige programma. Met onder meer: Gijs Staverman, Karen Duval (Spotify), Joris van der Pol (OMS), Ruud Hendriks, Eva Rozenbeek (Tonny Media), Mandy van der Wal (Mediahuis) en Sven Vening (Dentsu). 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in