De jury van de Audify Awards heeft de kanshebbers voor 2025 geselecteerd. De winnaars van de prijzen - die jaarlijks worden uitgereikt aan de beste producties in audiocommercials, branded content en aan de Audio-ambassadeur van het jaar - worden bekendgemaakt tijdens Adformatie Dag van de Audio op 3 oktober.
De genomineerden zijn dit jaar:
Genomineerden Beste Audiocommercial 2025
- Albert Heijn – Klinkt als weekend (TBWA, Public Audio, dentsu)
- Stichting ALS Nederland – De genadeloze aftakeling van Juliette (Joe Public, Soundcircus, Resident)
- Boldking – We Love Hair (Louk & Bram, Soundcircus, Zuiver)
- OHRA – (On)verstandig (Joe Public, Public Audio, Mindshare)
- sneleentaxi – sneleentaxi (Ceci n’est pas un bureau, TAMBR, De Mediaboerderij)
Genomineerden Beste Branded Content 2025
- Albert Heijn – branded podcast: Dieren laten van zich horen (TBWANEBOKO, Airborne Network, dentsu)
- Albert Heijn – branded content radio: Dit klinkt als weekend (Radio 538 Evers & Co)
- Moneybird – native podcastreclame in Zogenaamd Succesvol en Jong Beleggen (Talent Lab, Podimo
De jury bestaat dit jaar uit: Susanne van Nierop (Adformatie), Kees Kroot (Soundcircus), Mary Hoogerbrugge (De Positioneerders), Thijs Bontje (N=5), Dirje van Laar (De Vakantiediscounter) en Suus Veenhof (Tonny Media).
Audio-ambassadeur van het Jaar 2025
- Dion Scheepmaker (Zigt)
- Hella de Weger (ASR)
- Michel Ouwens (Double O)
- Michel Tiggelman (Randstad)
De winnaars worden bekendgemaakt tijdens het laatste uur van de Dag van de Audio, tussen 16 uur en 17 uur. Zie hier het volledige programma. Met onder meer: Gijs Staverman, Karen Duval (Spotify), Joris van der Pol (OMS), Ruud Hendriks, Eva Rozenbeek (Tonny Media), Mandy van der Wal (Mediahuis) en Sven Vening (Dentsu).

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu