Overslaan en naar de inhoud gaan

DPG Media integreert brand lift-technologie van Brand Metrics in Ad Manager-platform

Met deze integratie kunnen merken het effect van hun campagnes meten op verschillende merkdoelstellingen.
DPG Media
© DPG Media

Brand Metrics breidt de samenwerking met de advertentietak van DPG Media verder uit. De brand lift-technologie waar het bedrijf in gespecialiseerd is, is nu volledig geïntegreerd in het selfservice advertentieplatform Ad Manager van DPG Media.

Door deze integratie kunnen merken het effect van hun campagnes meten op verschillende merkdoelstellingen, zoals awareness, consideration, preference en action intent. Adverteerders kunnen deze KPI’s nu kosteloos volgen bij campagnes met een mediabudget vanaf tienduizend euro.

Stefan Havik, chief digital officer bij DPG Media: 'We kunnen onze adverteerders een eenvoudige en toegankelijke manier bieden om brand lift te meten, direct binnen ons Ad Manager-platform. Er is geen extra handeling vereist, en de meting wordt onafhankelijk uitgevoerd. De technologie van Brand Metrics vormt de basis van de Brandfacts-metingen binnen DPG Media’s Ad Manager. Zo kunnen adverteerders zien wat de impact is van hun mediacampagnes.' 

Elwin Gastelaars, chief revenue officer bij Brand Metrics: 'Adverteerders krijgen beter inzicht in de impact van hun campagnes op merkvoorkeur. Brand lift-data helpt klanten te begrijpen waarom campagnes succesvol zijn, ondersteunt mediabestedingen en helpt ineffectieve advertenties te verminderen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in