Brand Metrics breidt de samenwerking met de advertentietak van DPG Media verder uit. De brand lift-technologie waar het bedrijf in gespecialiseerd is, is nu volledig geïntegreerd in het selfservice advertentieplatform Ad Manager van DPG Media.
Door deze integratie kunnen merken het effect van hun campagnes meten op verschillende merkdoelstellingen, zoals awareness, consideration, preference en action intent. Adverteerders kunnen deze KPI’s nu kosteloos volgen bij campagnes met een mediabudget vanaf tienduizend euro.
Stefan Havik, chief digital officer bij DPG Media: 'We kunnen onze adverteerders een eenvoudige en toegankelijke manier bieden om brand lift te meten, direct binnen ons Ad Manager-platform. Er is geen extra handeling vereist, en de meting wordt onafhankelijk uitgevoerd. De technologie van Brand Metrics vormt de basis van de Brandfacts-metingen binnen DPG Media’s Ad Manager. Zo kunnen adverteerders zien wat de impact is van hun mediacampagnes.'
Elwin Gastelaars, chief revenue officer bij Brand Metrics: 'Adverteerders krijgen beter inzicht in de impact van hun campagnes op merkvoorkeur. Brand lift-data helpt klanten te begrijpen waarom campagnes succesvol zijn, ondersteunt mediabestedingen en helpt ineffectieve advertenties te verminderen.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu