Overslaan en naar de inhoud gaan

Framfab en LB Icon fuseren

Framfab en LB Icon zijn een fusie overeengekomen. Zo ontstaat een van Europa’s grootste digitale marketingbureaus. LB Icon is het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Framfab en LB Icon richten zich op de voor hen zes belangrijkste Europese markten: Engeland, Denemarken, Zweden, Duitsland, Nederland en België. In totaal gaat het om tien landen met een totaal personeelsbestand van 1.200 mensen. Het plan is om onder een nieuwe naam verder te gaan.

Volgens de deal neemt het van origine Zweedse Framfab LB Icon over. Het gefuseerde bedrijf handelt op de Zweedse beurs. Robert Pickering, voorheen ceo van LB Icon, leidt het bedrijf. Jan Norman, cfo van Framfab, krijgt die baan ook bij het nieuwe bedrijf.

LB Icon werd in 2002 gevormd uit een fusie tussen IconMedialab en Lost Boys.

Bron: Brandrepublic.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in