Nieuw bureau voor insourcing van digitale marketing en media 

Jeroen Rutte en Boudewijn van Ewijk zijn de oprichters.

New Rivets
New Rivets

Jeroen Rutte en Boudewijn van Ewijk zijn het bureau New Rivets begonnen. Ze willen inspringen op het feit dat adverteerders en publishers om strategische, operationele of financiële redenen digitale media verbinden met en integreren in hun bedrijfsvoering. Hierbij ontbreekt het volgens New Rivets vaak aan expertise, resources of praktijkervaring.

Het bureau claimt een oplossing te bieden voor complete digitale integratie, van ontwerp tot de implementatie van technologie, processen, en human capital.

Advertentie

Digitale evolutie

Van Ewijk was onder meer medeoprichter van MediaScience, verantwoordelijk voor digitale marketing bij Telfort en CTO bij Digital Agency Group. Rutte stond aan de wieg van online salesnetwerk MannenMedia en begeleidde de implementatie van SpotX in de Benelux.

Rutte: 
‘In tegenstelling tot de grote advieskantoren gelooft New Rivets meer in digitale evolutie dan in disruptie, oftewel: in het verbinden van digitale marketing en media met bestaande processen. De kern van digitaal succes zit in de uitvoering en dat is precies de reden waarom New Rivets ook de implementatie levert.'

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie