Heineken, ID&T en Mojo kondigen eerste grootschalige feest aan

Op de dag dat het weer mag ‘Celebrate life’-festijn in Afas Live en aansluitend in Ziggo Dome.

Heineken, ID&T en Mojo kondigen eerste grootschalige feest aan

Heineken, ID&T en Mojo organiseren het eerste grootschalige feest direct ‘op de dag dat het weer mag’ zonder beperkingen. De festiviteiten, met de nog onduidelijke datum worden simultaan gehouden in Ziggo Dome en Afas Life. De motto dat de initiatiefnemers meegeven aan het feest is ‘Celebrate life’, omdat ‘het tijd wordt om weer schouder aan schouder te staan en de energie van dansen en feesten delen’.

Advertentie
advertisement

Artiesten

Volgens de initiatiefnemers begint Celebrate Life in AFAS Live met de ‘voorhoede van de Nederlandse pop en hiphop’ op het programma. Zo worden De Jeugd van Tegenwoordig, Maan, Ronnie Flex & the Fam en Vunzige Deuntjes Soundsystem genoemd. Bij Ziggo Dome worden optredens ‘dwars door de nacht’ toegezegd met onder anderen Benny Rodrigues, Freddy Moreira, Kris Kross Amsterdam en een nog aan te kondigen Special Guest.  

Video: Celebrate Life - Op de dag dat het weer mag

Celebrate Life - Op de dag dat het weer mag

'Kan niet geannuleerd worden'

Milan Raven, managing director van ID&T Events, verwacht dat het moment dat evenementen weer worden toegestaan in zicht ligt. ‘Als het zover is, gaan we dat vieren met een groot feest. Het mooie van Celebrate Life is dat het niet verplaatst of geannuleerd kan worden want is vindt plaats op de dag dat het weer mag.'

'Waterdicht technisch plan'

John Mulder, managing director van Mojo vertelt dat de gehele ‘livesector’ in de startblokken staat om eindelijk weer aan de slag te mogen. ‘Dit doen we samen met Heineken en ID&T. Het is mooi om te zien dat we elkaar in deze zware tijden hebben weten te vinden om gezamenlijk een top evenement voor het publiek neer te kunnen zetten.’ 

Mulder geeft verder aan dat er een waterdicht technisch plan klaar ligt met daarbij een flexibel muzikaal programma. ‘We gaan de uitdaging aan en kunnen razendsnel schakelen zodra we groen licht krijgen. De exacte dag waarop we weer samen komen, kan zowel voor kleine wisselingen als mooie verrassingen in het programma gaan zorgen.’ 

'De volgende fase'

Volgens Els Dijkhuizen, marketing directeur van Heineken, staat Celebrate Life symbool voor de volgende fase sinds de heropening van de terrassen. ‘Het moment dat alles weer zonder beperkingen door mag gaan.’  

Programma en pre-registratie

Het actuele programma staat op de website van Celebrate Life De kaartverkoop verloopt door middel van een pre-registratie op de site.

Lees ook: 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie