Lidl Ierland scoort met inhaker op Banksy's zelfvernietigende kunstwerk

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Britse kunstenaar Banksy werd een paar dagen terug wereldnieuws toen hij na een veiling zijn eigen kunstwerk vernietigde en een volle zaal perplex deed staan. Zoals kunstenaars kunnen inspireren, is het marketingteam van de Ierse Lidl geïnspireerd tot een sterk staaltje inhaken op de megastunt.

Advertentie

1. “The girl with the balloon” werd the shredded girl with the shredded balloon.

2. En van Britse kunst naar Britse humor in deze scherpe inhaker van Lidl.

Lidl 1
Lidl 1

3. De eerste reacties stromen binnen.

4. Ze zijn niet altijd goedkoop.

5. Lekker gewerkt, Lidl.

Lidl 2
Lidl 2

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie