Ster Logo
partner

Ster

Ster verkoopt reclamezendtijd op de televisie- en radiozenders en in het digitale domein van de publieke omroep. Een prachtproduct dus! Daar waar publieke content is, verzilvert Ster deze. Platformonafhankelijk. Hierdoor is Ster in staat om elk jaar meer dan 180 miljoen euro bij te dragen aan de mediabegroting van het ministerie van OCW. De kwaliteit van de programmering van de NPO (programma’s met karakter!) - en daarmee het bereik en de impact - stelt Ster in staat relatief hoge opbrengsten te genereren en zich in de markt op te stellen als een betrouwbare, toegankelijke en gezaghebbende partner. Wij helpen adverteerders hun doelstellingen te bereiken. De bedrijfscultuur van Ster is open, informeel, jong, nuchter, zeer gedreven en markt- en klantgericht. De organisatie is met zo'n 90 medewerkers middelgroot en kent een platte organisatiestructuur, waardoor de communicatielijnen kort en direct zijn. Lees meerLees minder
Advertentie