Overslaan en naar de inhoud gaan

Outbrain rondt de overname van Teads af

Het bedrijf gaat verder onder de naam Teads.
connected tv
connected tv

Het Amerikaanse techplatform Outbrain heeft Teads defintief overgenomen. Dat moet leiden tot een geïntegreerd omnichannelplatform dat adverteerders helpt bij het behalen van de beste resultaten in CTV, mobiel en web. Het nieuwe bedrijf gaat opereren onder de naam Teads.

related partner content for mobile comes here

Outbrain neemt Teads over voor ongeveer 1 miljard dollar, waarvan 725 miljoen dollar cash wordt betaald. Altice, de verkopende aandeelhouder van Teads, krijgt na de transactie 42 tot 47 procent van Outbrain in handen.

De fusie creëert een van de grootste bedrijven binnen het open internet, met een gezamenlijk advertentiebudget van ongeveer 1,7 miljard dollar en een bereik van 2,2 miljard consumenten.

Ceo en bestuur

David Kostman, nu ceo van Outbrain, wordt ceo van het gefuseerde bedrijf. Jeremy Arditi en Bertrand Quesada, voormalig ceo’s van Teads, worden respectievelijk co-president en chief business officer Americas en International.

Altice benoemt twee van de in totaal tien bestuursleden.



Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in