Premium

‘40.000 ontslagen in de reclamebranche’

Rogier Vijverberberg (Superheroes) reageert op de Adformatie Connects Live uitzending: Hoe slaan bureaus zich door de crisis heen?

Rogier Vijverberg

In aflevering 11 van Adformatie Connects International reageert Rogier Vijverberg, creative director bij Superheroes, vanuit Manhattan, op de uitspraken die gisteren gedaan zijn tijdens de Connects Live uitzending. Daar werd met Sonja Loth, managing director Social.Inc, Dimi Albers, global ceo Dept en Dick van der Lecq, managing director DDB Unlimited besproken hoe bureaus zich door deze crisis slaan.

Online reizen levert meer hetzelfde op

‘Van een agency met een digitaal hart verwachten klanten nu dat je het antwoord hebt,' dat zijn de woorden van Vijverberg. Hij volgt daarmee Albers (Dept). Daarnaast beaamt de creatief directeur ook dat het de tijd van beuken is: ‘Én van goed luisteren.’

Bekijk ook: Dimi Albers (Dept): 'Hoe digitaler je bent, hoe stabieler je bureau'

Volgens de founder van Superheroes, waar ze misschien ook wel productiever zijn dan voor de crisis, levert reizen op het internet momenteel alleen maar meer hetzelfde op en is het nu de grootste uitdaging om origineel te blijven. 

Bekijk de reactie van Rogier Vijverberg vanuit een mistig Manhatten:

Adformatie Connects International #11 - Rogier Vijverberg (Superheroes) vanuit Manhattan

Alle afleveringen van Adformatie Connects International

Bekijk ook: aflevering 1 met Olivier Koelemij, MediaMonks. Hij doet verslag vanuit Los Angeles.

Bekijk ook: aflevering 2  met Annelies Valk, Vodafone. Zij doet verslag vanuit Londen.

Bekijk ook: aflevering 3  met Stacey Rookhuizen, Bombilate. Zij doet verslag vanuit New York.

Bekijk ook: aflevering 4  met Angela van der Kooye, CCPR. Zij doet verslag vanuit Paramaribo.

Bekijk ook: aflevering 5  met Dennis Potgraven, Havas. Hij doet verslag vanuit Shanghai.

Bekijk ook: aflevering 6  met Peren Ozturan, Özyeğin University. Zij doet verslag vanuit Istanboel

Bekijk ook: aflevering 7  met Cees Honig, co-ceo muziekvideoplatform XITE. Hij doet verslag vanuit Brookyn, NY.

Bekijk ook: aflevering 8  met Arne Mosselman, director of creative strategy bij Hill+Knowlton Strategies. Hij doet verslag vanuit Dubai.

Bekijk ook: aflevering 9  met Neil Webers, Executive VP Americas bij EFESO en auteur van het management boek ‘Performance Behaviour’. Hij doet verslag vanuit Philadelphia.

Bekijk ook: aflevering 10  met Stefanie Schachtschabel, managing partner bij Globally en voorzitter van de Nederlandse Business Council in de Verenigde Arabische Emiraten. Zij doet verslag vanuit Dubai.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie