FGS Global, het bureau voor stakeholderstrategie, heeft Maartje Snellen en Jeanette Hamster binnengehaald als nieuwe partners in Nederland.
Maartje Snellen is een doorgewinterde corporate affairs-professional met ervaring in strategische communicatie, reputatie- en crisismanagement. Ze werkte onder meer voor grote ‘corporates’ als Shell, NAM, Huawei en Heineken en bij bureaus als Burson Marsteller. Snellen gaat een centrale rol spelen bij complexe adviestrajecten voor klanten vanuit de kantoren in Den Haag en Amsterdam.
Ook Jeanette Hamster brengt ruime ervaring met zich mee, voor een belangrijk deel opgedaan in internationale functies. Ze werkte onder meer voor Shell, Royal Schiphol Group, het Nederlandse Ministerie van Buitenlandse Zaken en Hill+Knowlton Strategies in Brussel en Moskou. Hamster was de eerste helft van dit jaar werkzaam als ook project-lead voor het ‘Nato Public Forum’ dat eind juni in Den Haag plaatsvond.
Hamster zal een sleutelrol spelen bij het versterken van het public affairs-praktijk van FGS Global in Nederland en in het buitenland.
Maartje Snellen en Jeanet Hamster maken deel uit van het Nederlands managementteam. Dit bestaat uit Menno Snel, Frank Jansen, Anneke Hoijtink en Tim van der Zanden in Amsterdam met daarnaast Vincent Nieuwelink en Peter ter Horst, de oprichters van het voormalige Hague Corporate Affairs. Dit bureau werd oktober vorig jaar door FGS overgenomen.
FGS Global, dat sinds september 2022 actief is in Nederland, heeft inmiddels ruim 50 fte’s in de kantoren in Den Haag en Amsterdam. Begin juli haalde het nog Nicholas van Hilten binnen als consultant Strategy & Transactions. Hij kwam over van Weber Shandwick.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu