Overslaan en naar de inhoud gaan

Natwerk en BiFi breiden samenwerking uit na 'Duitse pitch'

Natwerk was het enige Nederlandse bureau dat deelnam aan de pitch.
bifi
BiFi mikt op de 'Busy Ben', 'millennials die altijd aanstaan', aldus Natwerk.

Reclamebureau Natwerk en snackmerk BiFi breiden hun samenwerking uit naar Duitsland en -in een later stadium- Zwitserland en Oostenrijk. De twee werken al sinds vorig jaar samen in Nederland.

Een pitch tussen 'de grootste Duitse bureaus' ging hieraan vooraf, meldt Natwerk-baas Reinier Steures trots. Welke dit zijn, laat hij achterwege. Natwerk was het enige Nederlandse bureau dat meedeed aan de pitch.

Het eerste wapenfeit van de vernieuwde samenwerking is een grote campagne in Duitsland rondom BiFi Chicken (made with 100% chicken).

Opnieuw lef

De campagne moet laten zien dat BiFi 'opnieuw lef' heeft. Het nieuwe product BiFi Chicken speelt in op de veranderende snackbehoeften en moet met name millennials aanspreken, zonder de bestaande fanbase uit het oog te verliezen', aldus BiFi.

Natwerk: 'BiFi Chicken is een logische volgende stap. We richten ons op de Busy Ben: millennials die altijd aanstaan, snel schakelen en steeds vaker kiezen voor lichter, bewuster en beter.'

De campagne is geproduceerd door Hobby Film en wordt in Duitsland uitgerold op televisie en social media en via online video. Ook is er op zaterdag 6 september een 'opvallende consumentenactivatie' in winkelcentrum CentrO in Oberhausen te zien. Natwerk werkt sinds kort ook voor Bunq in het buitenland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu
Belle Isa S. Griffioen

Snickers much.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in