Reclamebureau Natwerk en snackmerk BiFi breiden hun samenwerking uit naar Duitsland en -in een later stadium- Zwitserland en Oostenrijk. De twee werken al sinds vorig jaar samen in Nederland.
Een pitch tussen 'de grootste Duitse bureaus' ging hieraan vooraf, meldt Natwerk-baas Reinier Steures trots. Welke dit zijn, laat hij achterwege. Natwerk was het enige Nederlandse bureau dat meedeed aan de pitch.
Het eerste wapenfeit van de vernieuwde samenwerking is een grote campagne in Duitsland rondom BiFi Chicken (made with 100% chicken).
Opnieuw lef
De campagne moet laten zien dat BiFi 'opnieuw lef' heeft. Het nieuwe product BiFi Chicken speelt in op de veranderende snackbehoeften en moet met name millennials aanspreken, zonder de bestaande fanbase uit het oog te verliezen', aldus BiFi.
Natwerk: 'BiFi Chicken is een logische volgende stap. We richten ons op de Busy Ben: millennials die altijd aanstaan, snel schakelen en steeds vaker kiezen voor lichter, bewuster en beter.'
De campagne is geproduceerd door Hobby Film en wordt in Duitsland uitgerold op televisie en social media en via online video. Ook is er op zaterdag 6 september een 'opvallende consumentenactivatie' in winkelcentrum CentrO in Oberhausen te zien. Natwerk werkt sinds kort ook voor Bunq in het buitenland.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nuSnickers much.