Overslaan en naar de inhoud gaan

Roseman Labs kiest communicatiebureau Team Lewis om merkpositie te versterken

Bureau gaat Roseman Labs ondersteunen met media en strategische campagnes
T-shirt van Roseman Labs

Het in 2020 opgerichte Roseman Labs bedrijf ontwikkelt technologie waarmee organisaties gezamenlijk gevoelige gegevens kunnen analyseren zonder individuele data prijs te geven. Het platform maakt gebruik van zogeheten encrypted computing en multi-party computation (MPC). Deze methoden moeten volgens het bedrijf waardevolle inzichten opleveren, met behoud van privacy en in overeenstemming met regelgeving.

Team Lewis zal Roseman Labs ondersteunen met contentcreatie, mediarelaties en strategische campagnes. Daarmee wil het bureau bijdragen aan de versterking van de merkpositie van de onderneming.

Volgens Roderick Rodenburg, ceo en medeoprichter van Roseman Labs, is Team Lewis gekozen vanwege diens kennis van de technologiesector en creatieve aanpak. 'Met hun internationale bereik kunnen wij ons verhaal sterker onder de aandacht brengen.’

De eerste vruchten van de samenwerking zijn al geplukt. Team Lewis deed de mediastrategie voor een succesvolle investeringsronde deze maand. Het haalde 5 miljoen euro binnen om de groei van het bedrijf te versnellen en het platform voor 'Trusted Collective Intelligence' te ontwikkelen om inzicht te genereren uit gevoelige data zonder deze vrij te geven. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in