Het Nederlandse techbedrijf Roseman Labs heeft communicatiebureau Team Lewis aangesteld om zijn de onderneming en technologie breder onder de aandacht brengen.
Het in 2020 opgerichte Roseman Labs bedrijf ontwikkelt technologie waarmee organisaties gezamenlijk gevoelige gegevens kunnen analyseren zonder individuele data prijs te geven. Het platform maakt gebruik van zogeheten encrypted computing en multi-party computation (MPC). Deze methoden moeten volgens het bedrijf waardevolle inzichten opleveren, met behoud van privacy en in overeenstemming met regelgeving.
Team Lewis zal Roseman Labs ondersteunen met contentcreatie, mediarelaties en strategische campagnes. Daarmee wil het bureau bijdragen aan de versterking van de merkpositie van de onderneming.
Volgens Roderick Rodenburg, ceo en medeoprichter van Roseman Labs, is Team Lewis gekozen vanwege diens kennis van de technologiesector en creatieve aanpak. 'Met hun internationale bereik kunnen wij ons verhaal sterker onder de aandacht brengen.’
De eerste vruchten van de samenwerking zijn al geplukt. Team Lewis deed de mediastrategie voor een succesvolle investeringsronde deze maand. Het haalde 5 miljoen euro binnen om de groei van het bedrijf te versnellen en het platform voor 'Trusted Collective Intelligence' te ontwikkelen om inzicht te genereren uit gevoelige data zonder deze vrij te geven.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu