Overslaan en naar de inhoud gaan

Maaike Veeling verruilt Marktplaats voor Confidant Partners

Nieuwe director werkte eerder bij Marktplaats en Hill & Knowlton en brengt ervaring mee in reputatiemanagement en crisiscommunicatie.
Maaike Veeling
Maaike Veeling

Strategisch communicatieadviesbureau Confidant Partners breidt zijn team uit met de komst van Maaike Veeling als director. Zij richt zich op vraagstukken rond reputatie, crisiscommunicatie, complexe verandertrajecten en positionering.

Veeling was tot voor kort head of communications bij Marktplaats. Daar gaf zij leiding aan de herpositionering van het platform in Nederland en België, met nadruk op betrouwbaarheid en duurzaamheid. Ook ontwikkelde zij een aanpak om politieke stakeholders te betrekken en droeg zij bij aan samenwerking met andere technologiebedrijven en toezichthouders.

Eerder werkte Veeling bij Hill & Knowlton, waar zij internationale en nationale merken en hun bestuurders adviseerde over reputatie en crisismanagement. Ze begeleidde tevens organisaties in periodes van ingrijpende verandering.

Veeling studeerde journalistiek in Utrecht en behaalde een master communicatiewetenschap aan de Vrije Universiteit Amsterdam, met een specialisatie in mediapsychologie.

Confidant Partners richt zich op het adviseren van bestuurders, commissarissen en directeuren in situaties die grote gevolgen kunnen hebben voor de onderneming en voor hun persoonlijke positie. 

Met de benoeming van Veeling versterkt Confidant Partners zijn capaciteit om organisaties bij te staan in dossiers waarin reputatie en vertrouwen centraal staan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in