Overslaan en naar de inhoud gaan

72andSunny Amsterdam wint wereldwijde Disaronno-pitch

De eerste uitingen worden in de loop van volgend jaar verwacht.
disaronno
Het likeurmerk Disaronno is in 160 landen wereldwijd actief.

Het Italiaanse likeurmerk Disaronno heeft na een internationale pitch 72andSunny Amsterdam aangesteld als reclamebureau voor zijn wereldwijde marketingactiviteiten. Welke bureaus er verder aan de pitch deelnamen, is niet bekend.

Het is voor het eerst dat Disaronno, dat in 160 landen wereldwijd actief is, met een Nederlands bureau als lead agency samenwerkt.

Nieuw merkplatform

72andSunny Amsterdam krijgt de opdracht om een nieuw merkplatform en een wereldwijde campagne te ontwikkelen die de likeur 'toekomstbestendig' moet maken voor met name de jongere consument. De eerste uitingen worden in de loop van 2026 verwacht.

Armando Potter, head of strategy bij 72andSunny Amsterdam, benadrukt dat het likeurmerk vooral moet resoneren bij een generatie die 'drukker, kritischer en minder traditioneel' dan ooit is. 'La dolce vita is niet verdwenen, maar het moet wel opnieuw worden gedefinieerd', zegt hij.

Disaronno maakt deel uit van de Illva Saronne Group, die ook merken als Tia Maria en Engine Gin in het portfolio heeft.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in