
Ace Social gaat de sociale media voor drogisterijketen Kruidvat doen. De keuze voor Ace Social en Ace PR is het resultaat van een recent pitchtraject dat werd begeleid door het consultancybureau 3MO.
De samenwerking met Ace Social is onderdeel van een bredere contentstrategie, waarmee Kruidvat zijn merk dichter bij de consument wil brengen via relevante en herkenbare content.
Vacatures
Senior PR & Account lead
HAGENSSenior Contentspecialist
dpg mediaAccountmanager (digital) Intermediairs bij Ster
SterHet creatieve bureau, eerder bekend onder de namen Blauw Gras en Content Icons, wordt verantwoordelijk voor de doorvertaling van de merkidentiteit naar content op sociale kanalen. Eerder opende Kruidvat al een eigen interne creatiestudio als onderdeel van deze strategie.
Merk tot leven brengen
Brenda Smith, director marketing & customer experience bij Kruidvat, hecht veel waarde aan de inzet van social media. Ze noemt het ‘naast onze winkels een belangrijke plek waar we dagelijks in contact staan met onze klanten en het merk tot leven brengen’.
De samenwerking met Ace wordt breder aangevlogen door het te combineren met de bestaande samenwerking op het gebied van PR. Ace PR (voorheen Glasnost en Fitzgerald) blijft verantwoordelijk voor de pr-aanpak. De geïntegreerde aanpak moet zorgen voor meer samenhang in de merkcommunicatie en meer effectiviteit in het behalen van Kruidvats doelstellingen.
Henk Boersen, managing director van Ace Accelerate: ‘We zijn blij dat we na PR nu ook het geluid van Kruidvat op social media mogen versterken. Met de geïntegreerde aanpak kunnen we meer consistentie brengen en een grotere impact realiseren in de mid-funnel.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee