Overslaan en naar de inhoud gaan

Ace wint pitch Kruidvat, gaat naast PR nu ook social media doen

Geïntegreerde aanpak moet zorgen voor meer samenhang in de merkcommunicatie en meer effectiviteit.
Het Kruidvat op Instagram
Het Kruidvat op Instagram
Het Kruidvat op Instagram
Het Kruidvat op Instagram

De samenwerking met Ace Social is onderdeel van een bredere contentstrategie, waarmee Kruidvat zijn merk dichter bij de consument wil brengen via relevante en herkenbare content.

Het creatieve bureau, eerder bekend onder de namen Blauw Gras en Content Icons, wordt verantwoordelijk voor de doorvertaling van de merkidentiteit naar content op sociale kanalen. Eerder opende Kruidvat al een eigen interne creatiestudio als onderdeel van deze strategie.

Merk tot leven brengen

Brenda Smith, director marketing & customer experience bij Kruidvat, hecht veel waarde aan de inzet van social media. Ze noemt het ‘naast onze winkels een belangrijke plek waar we dagelijks in contact staan met onze klanten en het merk tot leven brengen’.

De samenwerking met Ace wordt breder aangevlogen door het te combineren met de bestaande samenwerking op het gebied van PR. Ace PR (voorheen Glasnost en Fitzgerald) blijft verantwoordelijk voor de pr-aanpak. De geïntegreerde aanpak moet zorgen voor meer samenhang in de merkcommunicatie en meer effectiviteit in het behalen van Kruidvats doelstellingen.

Henk Boersen, managing director van Ace Accelerate: ‘We zijn blij dat we na PR nu ook het geluid van Kruidvat op social media mogen versterken. Met de geïntegreerde aanpak kunnen we meer consistentie brengen en een grotere impact realiseren in de mid-funnel.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in