Overslaan en naar de inhoud gaan

Febo kiest creatief bureau Awol na pitch

Of de samenwerking met Natwerk hiermee is beëindigd, wordt niet duidelijk.
awol
Het team van Awol houdt wel van een vette bek.

Febo heeft na een pitch Awol geselecteerd als nieuw creatief community-bureau. Dat maakte oprichter Salim Abousallam woensdag bekend via LinkedIn. Het Amsterdamse bureau gaat de snackketen ondersteunen met campagnes, creatieve producties en de vernieuwing van de social-kanalen.

Abousallam schrijft dat Awol 'de community rond het merk gaat bouwen en alle campagnes en creaties van A tot Z' voor zijn rekening neemt.

Dino Lobbes, operationeel directeur van Febo, vult aan: 'We hebben voor Awol gekozen omdat ze weten hoe je een community bouwt. Het is een jong team met veel energie en bovenal zijn het Febo-fans. Ze weten echt te Feboniseren.'

Natwerk

De keuze werpt de vraag op of Febo hiermee afscheid neemt van Natwerk, het bureau achter succesvolle campagnes als de Febo-Drijf-In en de Febo-kledinglijn. Reinier Steures, directeur van Natwerk, wil niet inhoudelijk reageren op vragen hierover. 'Ik ben met Febo in gesprek', zegt hij. Wel is het bekend dat Febo al jaren nauwelijks meer actief reclame maakt, ook niet met Natwerk. 

Awol, opgericht in 2022, positioneert zich als een social-mediabureau met zo'n tien medewerkers en richt zich op het ontwikkelen van communities rond merken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in