Overslaan en naar de inhoud gaan

Dept breidt werkzaamheden voor Lufthansa uit

Bureau gaat nu ook aan de slag rondom het Miles & More-programma van de grote Duitse luchtvaartmaatschappij.
lufthansa
© Shutterstock

Dept mag zijn werkzaamheden voor Lufthansa Group uitbreiden. Het bureau gaat nu ook aan de slag als digitaal lead agency voor het loyaliteitsprogramma van Lufthansa, genaamd Miles & More. Eind vorig jaar werd Dept al aangesteld als digitaal bureau voor de hele Lufthansa-groep. 

De grote Duitse luchtvaartmaatschappij wil zijn loyaliteitsprogramma doorontwikkelen en schakelt daar Dept voor in. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de digitale strategie, inclusief het ontwikkelen van nieuwe functies en het verbeteren van de websites en app die bij Miles & More horen. Ook het uiterlijke aspect (UI) valt onder de verantwoordelijkheid van het bureau.

36 miljoen leden

Het Miles & More-programma heeft 36 miljoen leden, vertelt Christoph Klee van Lufthansa. Lucas Nutbey, SVP strategy bij Dept, zeg dan ook: 'Miles & More is veel meer dan een spaarprogramma. Het is een merkervaring met een duidelijke visie op de toekomst. Wij kijken ernaar uit om innovatieve te versnellen en nieuwe waarde te creëren voor hun leden'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in