Dept mag zijn werkzaamheden voor Lufthansa Group uitbreiden. Het bureau gaat nu ook aan de slag als digitaal lead agency voor het loyaliteitsprogramma van Lufthansa, genaamd Miles & More. Eind vorig jaar werd Dept al aangesteld als digitaal bureau voor de hele Lufthansa-groep.
De grote Duitse luchtvaartmaatschappij wil zijn loyaliteitsprogramma doorontwikkelen en schakelt daar Dept voor in. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de digitale strategie, inclusief het ontwikkelen van nieuwe functies en het verbeteren van de websites en app die bij Miles & More horen. Ook het uiterlijke aspect (UI) valt onder de verantwoordelijkheid van het bureau.
36 miljoen leden
Het Miles & More-programma heeft 36 miljoen leden, vertelt Christoph Klee van Lufthansa. Lucas Nutbey, SVP strategy bij Dept, zeg dan ook: 'Miles & More is veel meer dan een spaarprogramma. Het is een merkervaring met een duidelijke visie op de toekomst. Wij kijken ernaar uit om innovatieve te versnellen en nieuwe waarde te creëren voor hun leden'.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu