Overslaan en naar de inhoud gaan

Molecule start contentcreatie en community management voor Kwantum

Het social-first-bureau pakt door op de vernieuwde branding van de woonwinkelketen.
Kwantum
Een Kwantum-filliaal
© Aangeleverd
Kwantum
Een Kwantum-filliaal
© Aangeleverd

Kwantum voerde onlangs een nieuwe branding door ('Hoe leuk is dat?) en Molecule gaat doorpakken op die propositie. Onder meer op TikTok, vertelt Molecule-eigenaar Robert Tammens. Hij noemt het 'fantastisch om aan het werk te gaan voor een merk als Kwantum'. 

Esmee Giesbergen, digital media marketeer bij Kwantum, voegt toe: 'We zien nog heel veel kansen om een nieuwe doelgroep aan te spreken en vonden in Molecule de perfecte partner om out of the box content te produceren'.

Molecule werkt voor uiteenlopende typen klanten, waaronder Pacha, Wibra, Goliath Games, Foot Locker en sinds kort ook Basic-Fit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in