Nationale Opera & Ballet (NO&B) lanceert met Ervaar Grootser zijn eerste merkcampagne. De campagne, ontwikkeld door KesselsKramer, moet een nieuw publiek aanspreken en de beleving van opera en ballet 'dichterbij brengen'.
Volgens NO&B is Ervaar Grootser een uitnodiging om 'iets te voelen dat groter is dan jezelf'. De campagne benadrukt de samenwerking tussen de gezelschappen De Nationale Opera en Het Nationale Ballet, en de vele disciplines binnen het huis: van theaterzalen en werkplaatsen tot ateliers en educatieprogramma’s.
Veel potentie
Stijn Schoonderwoerd, algemeen directeur van Nationale Opera & Ballet: 'We zien veel potentie in de groep kunst- en cultuurliefhebbers die nog geen kennis hebben gemaakt met onze kunstvormen. Door als één merk naar buiten te treden, willen we die interesse aanwakkeren en mensen nieuwsgierig maken naar opera en ballet.'
De fotografie van Eva Roefs laat zien hoe ambacht en detail een rol spelen in de totstandkoming van opera- en balletproducties. De beelden worden gebruikt in buitenreclame, online video’s en social media. De mediastrategie richt zich op opvallende locaties in Amsterdam en digitale kanalen die verwijzen naar operaballet.nl/ervaar-grootser.
Rens de Jonge, creative director van KesselsKramer: 'In plaats van opera en ballet te vereenvoudigen tot iets voor iedereen, vergroten we uit wat deze kunstvormen bijzonder maakt. Een uitnodiging om het een keer te ervaren.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu