Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationale Opera & Ballet wil met eerste merkcampagne nieuw publiek bereiken

De campagne 'Ervaar grootser' is ontwikkeld door KesselsKramer.
opera
De campagne is een uitnodiging om 'iets te voelen dat groter is dan jezelf'.

Nationale Opera & Ballet (NO&B) lanceert met Ervaar Grootser zijn eerste merkcampagne. De campagne, ontwikkeld door KesselsKramer, moet een nieuw publiek aanspreken en de beleving van opera en ballet 'dichterbij brengen'.

Volgens NO&B is Ervaar Grootser een uitnodiging om 'iets te voelen dat groter is dan jezelf'. De campagne benadrukt de samenwerking tussen de gezelschappen De Nationale Opera en Het Nationale Ballet, en de vele disciplines binnen het huis: van theaterzalen en werkplaatsen tot ateliers en educatieprogramma’s.

Veel potentie

Stijn Schoonderwoerd, algemeen directeur van Nationale Opera & Ballet: 'We zien veel potentie in de groep kunst- en cultuurliefhebbers die nog geen kennis hebben gemaakt met onze kunstvormen. Door als één merk naar buiten te treden, willen we die interesse aanwakkeren en mensen nieuwsgierig maken naar opera en ballet.'

De fotografie van Eva Roefs laat zien hoe ambacht en detail een rol spelen in de totstandkoming van opera- en balletproducties. De beelden worden gebruikt in buitenreclame, online video’s en social media. De mediastrategie richt zich op opvallende locaties in Amsterdam en digitale kanalen die verwijzen naar operaballet.nl/ervaar-grootser.

Rens de Jonge, creative director van KesselsKramer: 'In plaats van opera en ballet te vereenvoudigen tot iets voor iedereen, vergroten we uit wat deze kunstvormen bijzonder maakt. Een uitnodiging om het een keer te ervaren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in