Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau MonFri helpt techbedrijven met employer branding

Het bureau hoort bij Wolfstreet, een bureau dat al langer bestaat.
MonFri
© Aangeleverd

De bureauwereld heeft er een nieuwe naam bij. MonFri start als een bureau met een focus op employer branding voor bedrijven in de techsector. MonFri is opgericht door Wolfstreet, een creatief productiebureau. Managing director Jurriaan Kamps vervult dezelfde rol ook bij MonFri. 

De komende maanden komt er een eigen managementteam voor MonFri, zegt het bureau. MonFri gaat arbeidscommunicatie ontwikkelen voor techbedrijven die talent zoeken. Wolfstreet heeft daar al ervaring mee, onder meer voor ASML, Vinted, Picnic en Adyen. Die kennis moet MonFri helpen, zegt Kamps. Het nieuwe bureau heeft een eigen, nieuw team en nieuwe vlag, volgens Kamps met de creatieve slagkracht en contentcapaciteit van Wolfstreet achter zich. 

Kamps: 'Veel arbeidsmarktcommunicatie blijft steken in platte slogans en generieke campagnes die niets zeggen over de echte cultuur van een bedrijf. Daar komt bij dat ze vaak worden uitgeserveerd op kanalen waar de doelgroep helemaal niet actief is. De kracht zit juist in het pinpointen van wat een bedrijf uniek maakt – en dat verhaal brengen op de plekken waar talent zich écht beweegt. De wereld is groter dan LinkedIn en Indeed'.

Techmerken kunnen bij MonFri aankloppen voor hulp bij de strategie, data, content en media. Het bureau heeft al samenwerkingen gesloten met nichepartijen Lama Lama en Nodefy om klanten completer te bedienen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in