Vivian Kowalski (33) vertrekt na bijna vijf jaar bij het Rotterdamse social-bureau Somention, waar ze de laatste jaren executive creative director was. Ze gaat aan de slag bij Dentsu Creative als creative director social.
Over haar nieuwe werkgever zegt ze: 'Dentsu Creative is een bureau dat niet alleen sterk is in social, maar ook het merkdenken goed beheerst. Ik kijk ernaar uit om klanten van A tot Z te servicen, vanuit een social-first-gedachte. Want ik geloof heilig dat social de toekomst is van merken.'
Ander speelveld
Ze komt nauw samen te werken met Michael Nap, managing director social bij Dentsu Creative. Nap: 'Een toekomstbestendig merk bouw je op social. Het is een speelveld dat fundamenteel anders werkt dan de traditionele kanalen en vraagt om creatief leiderschap dat die wereld écht doorgrondt. We zijn dan ook blij met de komst van Vivian.'
Bij Somention worden Kowalski's taken overgenomen door creative director Dan Verhoeven. Bij Dentsu Creative vervangt ze Anne Merel Verleun.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu