Overslaan en naar de inhoud gaan

Vivian Kowalski verruilt Somention voor Dentsu Creative

Ze was executive creative director en wordt nu creative director social.
vivian
Vivian Kowalski vertrekt na bijna vijf jaar bij Somention.

Vivian Kowalski (33) vertrekt na bijna vijf jaar bij het Rotterdamse social-bureau Somention, waar ze de laatste jaren executive creative director was. Ze gaat aan de slag bij Dentsu Creative als creative director social.

Over haar nieuwe werkgever zegt ze: 'Dentsu Creative is een bureau dat niet alleen sterk is in social, maar ook het merkdenken goed beheerst. Ik kijk ernaar uit om klanten van A tot Z te servicen, vanuit een social-first-gedachte. Want ik geloof heilig dat social de toekomst is van merken.'

Ander speelveld

Ze komt nauw samen te werken met Michael Nap, managing director social bij Dentsu Creative. Nap: 'Een toekomstbestendig merk bouw je op social. Het is een speelveld dat fundamenteel anders werkt dan de traditionele kanalen en vraagt om creatief leiderschap dat die wereld écht doorgrondt. We zijn dan ook blij met de komst van Vivian.'

Bij Somention worden Kowalski's taken overgenomen door creative director Dan Verhoeven. Bij Dentsu Creative vervangt ze Anne Merel Verleun.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in