Premium

Igo Geurtjens: ‘Het is lastig om relaties met nieuwe opdrachtgevers te ontwikkelen’

De MD van Diva World Wide over de gevolgen van de coronacrisis in Dhaka, Bangladesh, waar eten en drinken verkrijgen een groot probleem is

Igo Geurtjens - MD Diva World Wide

Dhaka in Bangladesh is één van de meest drukke steden ter wereld, zo niet de drukste. Ooit door The Guardian beschreven als een disfunctionele stad die uit zijn riool barst. Geurtjes, sinds ongeveer een jaar woonachtig in Dhaka, beschrijft de nooit stille Aziatische stad zoals die was voor de Coviduitbraak en hoe de situatie nu is.

Geurtjens, normaliter wonend in Dhaka, doet zijn verslag vanuit Bangkok waar hij net voor de lockdown van Bangladesh naartoe is gereisd: ‘De Thaise hoofdstad heeft toegang tot betere zorg, dat was de voornaamste reden.’ Bij Diva World Wide, het creatief digitale productiebureau werkt iedereen nog steeds vanuit huis, terwijl het land weer open is: ‘Covid is hier nog lang niet verslagen. Er zijn hier grote problemen met eten en drinken… En het land lijkt voorlopig voor buitenstaanders gesloten te blijven.’ 

Bekijk het verslag van Geurtjens, vanuit Bangkok:

Advertentie
advertisement
Igo Geurtjens [Diva World Wide], over Dhaka voor Adformatie Connects International

Alle afleveringen van Adformatie Connects International

Bekijk ook: aflevering 1 met Olivier Koelemij, MediaMonks. Hij doet verslag vanuit Los Angeles.

Bekijk ook: aflevering 2  met Annelies Valk, Vodafone. Zij doet verslag vanuit Londen.

Bekijk ook: aflevering 3  met Stacey Rookhuizen, Bombilate. Zij doet verslag vanuit New York.

Bekijk ook: aflevering 4  met Angela van der Kooye, CCPR. Zij doet verslag vanuit Paramaribo.

Bekijk ook: aflevering 5  met Dennis Potgraven, Havas. Hij doet verslag vanuit Shanghai.

Bekijk ook: aflevering 6  met Peren Ozturan, Özyeğin University. Zij doet verslag vanuit Istanboel

Bekijk ook: aflevering 7  met Cees Honig, co-ceo muziekvideoplatform XITE. Hij doet verslag vanuit Brookyn, NY.

Bekijk ook: aflevering 8  met Arne Mosselman, director of creative strategy bij Hill+Knowlton Strategies. Hij doet verslag vanuit Dubai.

Bekijk ook: aflevering 9  met Neil Webers, Executive VP Americas bij EFESO en auteur van het management boek ‘Performance Behaviour’. Hij doet verslag vanuit Philadelphia.

Bekijk ook: aflevering 10  met Stefanie Schachtschabel, managing partner bij Globally en voorzitter van de Nederlandse Business Council in de Verenigde Arabische Emiraten. Zij doet verslag vanuit Dubai.

Bekijk ook: aflevering 11  met Rogier Vijverberg, creative director bij Superheroes, Hij reageert vanuit Manhattan op de vraag hoe bureaus moeten overleven tijdens de crisis.

 

premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

Advertentie