Overslaan en naar de inhoud gaan

Ine Stultjens is de nieuwe CMO van Rollz International

Stultjens moet positie als designmerk in mobiliteitssector van Rollz International verder uitbouwen.
Ine Stuljens
Ine Stuljens
© Ine Stultjens Auping

Ine Stultjens is gestart als chief marketing officer bij Rollz International, producent van rollators die functionaliteit combineren met lifestyle-ontwerp.

Met de komst van Stultjens wil Rollz International zijn positie als designmerk binnen de mobiliteitssector verder uitbouwen. Het bedrijf richt zich op het combineren van gebruiksgemak en esthetiek, met als doel mensen wereldwijd actief en mobiel te houden.

Met de komst van Stultjens wil Rollz International zijn positie als designmerk binnen de mobiliteitssector verder uitbouwen. Het bedrijf richt zich op het combineren van gebruiksgemak en esthetiek, met als doel mensen wereldwijd actief en mobiel te houden.

Stultjens krijgt de verantwoordelijkheid om de internationale groei van Rollz te versnellen en de merkpositionering verder te versterken. Volgens Stultjens sluit de overstap goed aan bij haar persoonlijke overtuiging. ‘De overstap naar Rollz brengt mijn passie voor design en duurzaamheid samen met mijn diepe geloof in het centraal stellen van mensen. Het biedt mij de kans om dit mooie merk wereldwijd verder te laten groeien.’

Stultjens werkte tot oktober 2024 bij Deli Home, waar zij als head of marketing verantwoordelijk was voor de merkstrategie en de verdere professionalisering van marketingactiviteiten.

Daarvoor stond zij ruim vijf jaar aan het hoofd van merk, marketing en communicatie bij Koninklijke Auping. In die periode was zij betrokken bij de internationale uitbreiding van het merk en de positionering als gecertificeerde B Corp. Dit leverde haar in 2021 een nominatie op voor de titel Adformatie CMO of the Year. Eerder vervulde Stultjens diverse marketingfuncties in de consumenten- en designbranche.

Naast haar nieuwe functie bij Rollz International is Stultjens actief in verschillende nevenrollen. Ze is boardmember bij Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN), lid van SER Topvrouwen en verbonden aan Kotler Impact Inc., een internationaal marketingnetwerk dat zich richt op duurzame economische ontwikkeling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in