Denise Noordermeer is benoemd als commercieel directeur bij Dentsu Media. Ze begint per 1 december.
Noordermeer maakt de overstap van Odido waar ze head of media was. Als klant werkte ze ruim 10 jaar lang nauw samen met het Dentsu Media team. 'Die langdurige en effectieve samenwerking gaf haar niet alleen een diepgaand inzicht in de visie, werkwijze en mensen binnen Dentsu, maar vormde ook een stevige basis voor haar nieuwe functie', zo meldt Dentsu.
Als commercieel directeur wordt Noordermeer onderdeel van het leiderschapsteam en verantwoordelijk voor de strategische commerciële aansturing van de media practice binnen Dentsu Benelux. In deze rol staat het opbouwen van wederzijds vertrouwen en het versterken van duurzame klantrelaties centraal.
'De organisatie voelt vertrouwd, mede door de jarenlange samenwerking vanuit klantzijde', zegt Noordemeer. 'Wat mij aanspreekt is de sterke focus op integratie, innovatie en performance – waarden die naadloos aansluiten bij mijn eigen visie op duurzame groei en klantgericht samenwerken. Het is een mooie uitdaging om samen met het team verder te bouwen aan impactvolle klantrelaties en commercieel succes.'
Klantrelaties en new business
Noordermeer richt zich op een nauwe samenwerking met klanten om gezamenlijk kansen te signaleren, bestaande relaties te verdiepen en duurzame groei te realiseren. Daarnaast moet zij een actieve rol spelen in het uitbouwen van new business en het ontwikkelen van nieuwe samenwerkingen, gebaseerd op transparantie en partnership en impact voor de lange termijn.
Ze heeft meer dan 25 jaar ervaring mee in de telecom-, media- en technologiesector.
Michael Willems, managing director Dentsu Media: ‘Denises commerciële scherpte, klantgerichte mindset en uitgebreide ervaring aan bureau- en klantzijde maken haar een waardevolle toevoeging van ons leadership team. Ze kent onze organisatie en cultuur al goed en deelt onze visie op integratie, innnovatie en performance.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu