Overslaan en naar de inhoud gaan

Denise Noordermeer commercieel directeur Dentsu Media

Ze maakt de overstap van Odido.
Denise Noordermeer

Denise Noordermeer is benoemd als commercieel directeur bij Dentsu Media. Ze begint per 1 december.

Noordermeer maakt de overstap van Odido waar ze head of media was. Als klant werkte ze ruim 10 jaar lang nauw samen met het Dentsu Media team. 'Die langdurige en effectieve samenwerking gaf haar niet alleen een diepgaand inzicht in de visie, werkwijze en mensen binnen Dentsu, maar vormde ook een stevige basis voor haar nieuwe functie', zo meldt Dentsu.

Als commercieel directeur wordt Noordermeer onderdeel van het leiderschapsteam en verantwoordelijk voor de strategische commerciële aansturing van de media practice binnen Dentsu Benelux. In deze rol staat het opbouwen van wederzijds vertrouwen en het versterken van duurzame klantrelaties centraal.

'De organisatie voelt vertrouwd, mede door de jarenlange samenwerking vanuit klantzijde', zegt Noordemeer. 'Wat mij aanspreekt is de sterke focus op integratie, innovatie en performance – waarden die naadloos aansluiten bij mijn eigen visie op duurzame groei en klantgericht samenwerken. Het is een mooie uitdaging om samen met het team verder te bouwen aan impactvolle klantrelaties en commercieel succes.'

Klantrelaties en new business

Noordermeer richt zich op een nauwe samenwerking met klanten om gezamenlijk kansen te signaleren, bestaande relaties te verdiepen en duurzame groei te realiseren. Daarnaast moet zij een actieve rol spelen in het uitbouwen van new business en het ontwikkelen van nieuwe samenwerkingen, gebaseerd op transparantie en partnership en impact voor de lange termijn.

Ze heeft meer dan 25 jaar ervaring mee in de telecom-, media- en technologiesector.

Michael Willems, managing director Dentsu Media: ‘Denises commerciële scherpte, klantgerichte mindset en uitgebreide ervaring aan bureau- en klantzijde maken haar een waardevolle toevoeging van ons leadership team. Ze kent onze organisatie en cultuur al goed en deelt onze visie op integratie, innnovatie en performance.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in