Overslaan en naar de inhoud gaan

Marloes Dobbe stapt over van Crisp naar Vandebron

Ze buigt zich bij Vandebron over de commerciële strategie met een focus op marketing, sales en klantervaring.
Marloes Dobbe
Marloes Dobbe

Marloes Dobbe heeft de overstap gemaakt van Crisp, waar zij marketing-director was, naar Vandebron, de duurzame-energieleverancier. Zij ging daar aanvankelijk als marketing-eindverantwoordelijke aan de slag, maar vervult inmiddels de functie van commercieel directeur. 

Marloes Dobbe heeft de nodige ervaring in klantgerichte innovatie bij snelgroeiende bedrijven. Bij Crisp werkte introductie van nieuwe proposities en de lancering van het merk in België. Bij Coolblue heeft ze een cruciale rol gespeeld in het vergroten van de merkbekendheid.

Dobbe buigt zich bij Vandebron over de commerciële strategie van het bedrijf en richt zich daarbij op marketing, sales en klantervaring. Haar benoeming markeert volgens Vandebron een volgende stap in de ontwikkeling van het bedrijf. Dit wil zijn ‘positie als koploper in de energietransitie’ verder versterken door klanten actiever te ondersteunen in het slim gebruiken van groene energie.

Dobbe: ‘Hoe zorgen we ervoor dat iedereen, van gezinswoning tot appartement, optimaal profiteert van groene stroom? Door niet alleen energie te leveren, maar ook gedragsverandering te stimuleren, versnellen we de energietransitie.’

Vandebron bestaat sinds 2014 en is een schakel tussen Nederlandse producenten van groene stroom en consumenten. Het heeft als misse zo snel mogelijk naar 100% groene energie in
Nederland. Inmiddels telt het ruim 200.000 klanten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in