Marloes Dobbe heeft de overstap gemaakt van Crisp, waar zij marketing-director was, naar Vandebron, de duurzame-energieleverancier. Zij ging daar aanvankelijk als marketing-eindverantwoordelijke aan de slag, maar vervult inmiddels de functie van commercieel directeur.
Marloes Dobbe heeft de nodige ervaring in klantgerichte innovatie bij snelgroeiende bedrijven. Bij Crisp werkte introductie van nieuwe proposities en de lancering van het merk in België. Bij Coolblue heeft ze een cruciale rol gespeeld in het vergroten van de merkbekendheid.
Dobbe buigt zich bij Vandebron over de commerciële strategie van het bedrijf en richt zich daarbij op marketing, sales en klantervaring. Haar benoeming markeert volgens Vandebron een volgende stap in de ontwikkeling van het bedrijf. Dit wil zijn ‘positie als koploper in de energietransitie’ verder versterken door klanten actiever te ondersteunen in het slim gebruiken van groene energie.
Dobbe: ‘Hoe zorgen we ervoor dat iedereen, van gezinswoning tot appartement, optimaal profiteert van groene stroom? Door niet alleen energie te leveren, maar ook gedragsverandering te stimuleren, versnellen we de energietransitie.’
Vandebron bestaat sinds 2014 en is een schakel tussen Nederlandse producenten van groene stroom en consumenten. Het heeft als misse zo snel mogelijk naar 100% groene energie in
Nederland. Inmiddels telt het ruim 200.000 klanten.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu