Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Help de Horeca’: Waardebonnen die later verzilverd worden, geven ondernemers nú inkomsten

Heineken, Unilever, Grolsch en nog veel meer horecapartners slaan handen ineen met initiatief om horecaondernemers te steunen.
Steun je favoriete café of restaurant
Steun je favoriete café of restaurant
© https://www.cafekrom.com/
Steun je favoriete café of restaurant
Steun je favoriete café of restaurant
© https://www.cafekrom.com/

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) ondersteunt samen met een lange lijst horecapartners (zie onderaan) de Nederlandse horecaondernemers met een nieuw initiatief: ‘Help de Horeca’. Het idee is dat consumenten c.q. horecabezoekers nu een waardebon kopen, die ze later, zodra de cafés en restaurants hun deuren weer openen, kunnen verzilveren. De mensen achter het initiatief: ‘Zo krijgen ondernemers op dit moment toch de broodnodige inkomsten binnen.’

related partner content for mobile comes here

Communicatie en financiële steun

Alle partners in het initiatief #helpdehoreca zetten de kracht in van hun communicatiekanalen om zoveel mogelijk aandacht te genereren en consumenten te bereiken, daarnaast leveren alle partners een financiële bijdrage. Over de hoogte daarvan worden geen uitspraken gedaan.

Ondanks de recente bekendmaking zijn er volgens een woordvoerder nu al 3500 aanmeldingen van horecaondernemingen.

 

Hoe voor consumenten

De waardebonnen - in feite een vooruitbetaalde reservering - kunnen aangeschaft worden via het nieuwe platform www.helpdehoreca.nl. Dirk Beljaarts, algemeen directeur van Koninklijke Horeca Nederland: ‘Zo kan iedereen zijn favoriete café of restaurant door deze lastige tijd heen helpen.’ Het platform is vanaf vrijdag 12:00 uur operationeel.

#help
#help KHN

Hoe voor horecabedrijven

Horecaondernemers die zich willen aanmelden, kunnen vanaf vandaag hun gegevens achterlaten via www.helpdehoreca.nl. Vanaf morgen is de inschrijving definitief.

Marktplein voor meer hulpinitiatieven

Naast dit initiatief ziet KHN ook kleinere initiatieven ontstaan die aandacht verdienen. ‘Daarom lanceren wij HorecaHelpt; een online platform via Facebook, waarop iedereen die de horeca een warm hart toedraagt zijn of haar initiatief kan delen.’ Het idee achter HorecaHelpt is om een plek te bieden om vraag en aanbod samen te brengen, ideeën te delen en met elkaar het gesprek aan te gaan. KHN: ‘Deel jouw initiatief via Facebook en gebruik de #HorecaHelpt.’

Partners

  • Heineken
  • Vrumona
  • Van Duijnen installaties
  • Unilever
  • Swinkels Family Brewers
  • Sligro
  • Sir Joe
  • Red Bull
  • Maxxium
  • Nederlandse Brouwers
  • Grolsch
  • Gifty
  • Friesland Campina
  • FOOX
  • Eijsink
  • Diageo
  • De Kweker
  • De Klok
  • Coca Cola
  • Ad van Geloven
  • AB Inbev
  • Makro
  • Duvel Moortgat.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in