Overslaan en naar de inhoud gaan

Klant kaart 'valse reclame' aan, maar Hema bewijst haar ongelijk

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
tbsm

Flessen tompouce-shampoo, stroopwafel-gezichtsmaskertjes en rookworst-truien: je kunt het zo gek niet bedenken of Hema heeft het op voorraad. Een filiaal verkondigt dan ook trots (lees: met blokletters op een raam) dat je er álles kunt vinden wat je hartje begeert.

Bryce is echter op zoek naar een wel héél specifiek 'product' dat nergens te bekennen is. Haar conclusie: de winkel maakt 'valse reclame'. Maar na de reactie van Hema moet ze daar toch op terugkomen...

Bryce is een beetje teleurgesteld over de 'valse' reclame van Hema

Misschien heeft ze de hoop te snel opgegeven, want sommige producten zijn nou eenmaal ‘limited edition’.

tbsm

Al snel verschijnt Hema in de reacties.

tbsm

En ja hoor, daar is het dan: hét 'product' dat Bryce zoekt.

Belofte maakt schuld

tbsm

Bryce mag wel opschieten, want op = op.

tbsm
tbsm

Conclusie: geen valse, maar geniale reclame.

tbsm

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in