Flessen tompouce-shampoo, stroopwafel-gezichtsmaskertjes en rookworst-truien: je kunt het zo gek niet bedenken of Hema heeft het op voorraad. Een filiaal verkondigt dan ook trots (lees: met blokletters op een raam) dat je er álles kunt vinden wat je hartje begeert.
Bryce is echter op zoek naar een wel héél specifiek 'product' dat nergens te bekennen is. Haar conclusie: de winkel maakt 'valse reclame'. Maar na de reactie van Hema moet ze daar toch op terugkomen...
Bryce is een beetje teleurgesteld over de 'valse' reclame van Hema
Misschien heeft ze de hoop te snel opgegeven, want sommige producten zijn nou eenmaal ‘limited edition’.
Al snel verschijnt Hema in de reacties.
En ja hoor, daar is het dan: hét 'product' dat Bryce zoekt.
Belofte maakt schuld
Bryce mag wel opschieten, want op = op.
Conclusie: geen valse, maar geniale reclame.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu