Het Coldplay-concert in Boston gaat de geschiedenisboeken in. Niet vanwege de spectaculaire show of de muziek, maar door de beelden waarop een man en vrouw wegduiken voor de kisscam. Ze werden al snel herkend als een CEO en HR-manager, die allebei met iemand anders getrouwd waren. En voilà: een schandaal was geboren. Bedrijven konden hun lippen niet op elkaar houden en gingen het afgelopen weekend aan de haal met dit virale moment.
Heb je (op de een of andere manier) geen idee waar dit over gaat? Dit zijn de beruchte kisscam-beelden van het Coldplay-concert.
Was dit 'koppel' maar even langs Lidl gegaan...
De kisscam-beelden hebben ook Decathlon uit de tent gelokt.
First things first.
In tegenstelling tot de kisscam, houden PostNL-bezorgers hun lippen stevig op elkaar.
AL-DI 'overwerkende' medewerkers komen ineens een stuk minder geloofwaardig over.
Een ezel stoot zich geen 9292 keer aan dezelfde steen.
Volgens Vue Cinemas waren de CEO en HR-manager gewoon aan het oefenen voor de bonte avond op het personeelsuitje.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu