Overslaan en naar de inhoud gaan

Bedrijven haken in op kisscam-schandaal bij Coldplay en dat is pure 'Magic'

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Coldplay inhakers

Het Coldplay-concert in Boston gaat de geschiedenisboeken in. Niet vanwege de spectaculaire show of de muziek, maar door de beelden waarop een man en vrouw wegduiken voor de kisscam. Ze werden al snel herkend als een CEO en HR-manager, die allebei met iemand anders getrouwd waren. En voilà: een schandaal was geboren. Bedrijven konden hun lippen niet op elkaar houden en gingen het afgelopen weekend aan de haal met dit virale moment. 

Heb je (op de een of andere manier) geen idee waar dit over gaat? Dit zijn de beruchte kisscam-beelden van het Coldplay-concert.

Was dit 'koppel' maar even langs Lidl gegaan...

De kisscam-beelden hebben ook Decathlon uit de tent gelokt.

First things first.

In tegenstelling tot de kisscam, houden PostNL-bezorgers hun lippen stevig op elkaar.

AL-DI 'overwerkende' medewerkers komen ineens een stuk minder geloofwaardig over.

Een ezel stoot zich geen 9292 keer aan dezelfde steen.

Volgens Vue Cinemas waren de CEO en HR-manager gewoon aan het oefenen voor de bonte avond op het personeelsuitje.

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in