Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitaal marketingbureau Van Dyck Brown is op overnamepad

Websitebouwer Yellow Lemon Tree ingelijfd. Van Dyck Brown staat open voor meer overnames.
Van Dyck Brown
Een teamfoto van Van Dyck Brown
© Foto: Van Dyck Brown

Digitaal marketingbureau Van Dyck Brown wil groeien. Eerder deze zomer heeft eigenaar Jan Pieter Kroon websitebouwer Yellow Lemon Tree overgenomen, dat voorlopig onder de eigen naam actief blijft voor zijn circa tachtig klanten. Kroon staat open voor meer samenwerkingen of overnames, vertelt hij aan Emerce. 

Van Dyck Brown nam bijna twee jaar geleden Onetomarket over, een digital advertising bureau dat direct afscheid nam van zijn eigen naam. Die overname werd gedaan om de weg vrij te maken voor meer samenwerkingen en acquisities, werd destijds aangegeven. Nu volgt het inlijven van Yellow Lemon Tree, dat volgens Emerce te koop stond omdat het bureau minder klantopdrachten kreeg en er nog een grote 'coronaschuld' terugbetaald moest worden.

Bredere dienstverlening

Met de toevoeging van Yellow Lemon Tree breidt Van Dyck Brown zijn activiteiten verder uit. 'Het bouwen van websites en campagnesites deden we nog niet. Nu hebben we extra elementen in onze dienstverlening om klanten mee te bedienen', vertelt Kroon aan Emerce. 

De ondernemer zegt open te staan voor meer overnames of samenwerkingen, bijvoorbeeld op het gebied van e-mailmarketing of consultancy.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in