Stel je voor: je geniet op het terras van een ijskoud drankje, en ineens duwt Kees van der Spek voor je neus iemand het water in. Klinkt als een onwaarschijnlijke situatie, maar een aantal bezoekers van een horecazaak in Breda maakte het toch echt mee.
Een video van de spectaculaire actie veroverde binnen no time het internet en kijkers wisten niet wat ze zagen. Gelukkig kwam Storytel even later met het verlossende woord: het was allemaal een stunt. Kees closed.
Kees doet zoiets vast niet voor spek en bonen...
Oplichters aangepakt, ook op het terras in Breda.
Kees van der Spek heeft wel cheese van dit soort situaties gegeten.
Even later komt het échte verhaal boven water.
Deze stunt van Storytel lijkt niet alleen op een thriller, maar is er daadwerkelijk één.
Velen hebben de boot gemist.
En dat betekent maar één ding: het doel van deze stunt is bereikt.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu