Overslaan en naar de inhoud gaan

Toeschouwers staan te trillen op hun benen na stunt Storytel en Kees van der Spek

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
tbsm

Stel je voor: je geniet op het terras van een ijskoud drankje, en ineens duwt Kees van der Spek voor je neus iemand het water in. Klinkt als een onwaarschijnlijke situatie, maar een aantal bezoekers van een horecazaak in Breda maakte het toch echt mee.

Een video van de spectaculaire actie veroverde binnen no time het internet en kijkers wisten niet wat ze zagen. Gelukkig kwam Storytel even later met het verlossende woord: het was allemaal een stunt. Kees closed.

Kees doet zoiets vast niet voor spek en bonen...

Oplichters aangepakt, ook op het terras in Breda.

cheese from the bacon

Kees van der Spek heeft wel cheese van dit soort situaties gegeten.

kees held

Even later komt het échte verhaal boven water.

storytel

Deze stunt van Storytel lijkt niet alleen op een thriller, maar is er daadwerkelijk één.

Velen hebben de boot gemist.

naief

En dat betekent maar één ding: het doel van deze stunt is bereikt.

marketing

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in