
Zigt heeft drie nieuwe klanten: biologische supermarktketen Ekoplaza, de stad Helsinki en computerfabrikant Asus. Deze merken kiezen voor Zigt als strategisch businesspartner voor hun media- en marketingactiviteiten.
Voor Ekoplaza gaat Zigt onder andere de offlinemedia-activiteiten verzorgen waarmee er verder aan het merk wordt gebouwd. Voor Helsinki gaat het bureau zowel creatie, mediastrategie als media-inzet doen met als doel diverse doelgroepen te overtuigen de Finse hoofdstad voor een stedentrip te overwegen. Asus wordt klant voor-advies en media-inzet ter promotie van de lancering van de nieuwe laptopmodellen.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersMarketing Manager
FloramediaCorporate woordvoerder
TU DelftMerk- en bedrijfsniveau
'De keuze van deze uiteenlopende merken benadrukt de positie die Zigt steeds vaker inneemt: die van betrokken en proactieve businesspartner. Zigt denkt niet alleen mee op strategisch niveau, maar zorgt ook voor de vertaling naar slimme en effectieve uitvoering en creatie', zegt ceo Nicky Levinschi. 'Samen bouwen we niet alleen aan ambitieuze groeidoelstellingen op merkniveau, maar ook op bedrijfsniveau.'
Rick Stenders, manager visitor marketing Helsinki: 'We waarderen de tijd die Zigt heeft genomen om onze data en website grondig te analyseren. Wat we vooral waardeerden, is dat Zigt niet simpelweg de door ons gedeelde persona’s volgde, maar zelf een doelgroep koos en deze keuze onderbouwde met inzichten uit de Nederlandse markt. De presentatie was persoonlijk, creatief én met een vleugje humor, en dat past bij Helsinki.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee