Overslaan en naar de inhoud gaan

Tellent kiest Crisp PR & Communicatie om naamsbekendheid in Benelux te vergroten

Naast het vergroten van de zichtbaarheid in de media richt de samenwerking zich op het profileren van Tellent als thought leader.
Rinke Adema, head of marketing bij Tellent
Rinke Adema, head of marketing bij Tellent
© LinkedIn-profiel Renke Adema

Tellent, het internationale HR-platform dat is ontstaan uit de fusie met het Nederlandse Recruitee, heeft Crisp PR & Communicatie gekozen als PR-partner om de positionering en naamsbekendheid in de Benelux te versterken. Met deze samenwerking zet Tellent een volgende stap in het uitbouwen van zijn merk in een competitieve HR-techmarkt.

Tellent biedt bedrijven een volledig geïntegreerd HR-platform dat recruitment, employee engagement en performance management samenbrengt. Wereldwijd wordt de software gebruikt door meer dan 10.000 organisaties in ruim 90 landen, waaronder namen als Toyota, Greenpeace en Miele. Daarmee behoort Tellent tot de snelstgroeiende HR-techbedrijven in Europa.

De keuze voor Crisp PR & Communicatie volgt op de ambitie van Tellent om in de Benelux steviger op de kaart te komen te staan. Naast het vergroten van de zichtbaarheid in de media richt de samenwerking zich op het profileren van Tellent als thought leader op het gebied van modern HR-beleid, employer branding en talentontwikkeling.

‘Waar velen ons nog kennen als Recruitee, zetten we met Tellent de stap naar groei en innovatie in een breder HR-ecosysteem. Het is belangrijk dat we onze kernwaarden in deze reis blijven uitdragen,’ zegt Rinke Adema, head of marketing bij Tellent. ‘Crisp PR & Communicatie heeft bewezen ervaring in het bouwen van merken in competitieve markten. Hun strategische aanpak en netwerk sluiten goed aan bij onze ambities.’

Crisp PR & Communicatie werkt voor uiteenlopende organisaties en scale-ups, waaronder Billink, Huidfonds en The Sharing Group, waar ook MyWheels en Hegg Energy onder vallen. Met Tellent als nieuwe klant breidt het bureau het klantenportfolio in de tech- en HR-sector verder uit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in