Overslaan en naar de inhoud gaan

Wehkamp Retail Group kiest Nieuwe Lente en UM

Nieuwe Lente doet de crossmediale strategie, campagne-adviezen en onderhandelingen, UM de (RTV)-inkoop en monitoring.
Wehkamp

Wehkamp Retail Group (WRG) heeft Nieuwe Lente gekozen als partner voor media-advisering en inkoop. De samenwerking is op 1 mei begonnen. Nieuwe Lente doet de crossmediale strategie, campagne-adviezen en onderhandelingen. Het bureau zet UM in voor onder meer de (RTV)-inkoop en monitoring. De samenwerking geldt voor zowel Wehkamp als kleertjes.com.

Voor Nieuwe Lente, vorig jaar opgericht door Anna Kuiper, Veroni Engelhart en Rogier Bruggeman, is het een hernieuwde kennismaking met WRG. Om aan de complete wensen van de retailer te kunnen voldoen heeft Nieuwe Lente de samenwerking met UM opgezocht.

'Merkdenkers'

Shura Vermeiren, marketingverantwoordelijke bij Wehkamp Retail Group: 'We voelden ons direct thuis bij Nieuwe Lente en UM. Het zijn echt merkdenkers. Hun creatieve en strategische expertise sluit goed aan bij de ideeën die we bij WRG hebben over onze merken.'

Rogier Bruggeman: 'We gaan vol energie een belangrijke bijdrage leveren aan de ambities van Wehkamp en kleertjes.com. Twee topmerken in het e-commercelandschap. Er is een sterke klik met het team binnen WRG en de eerste campagne van Wehkamp binnen onze samenwerking is net achter de rug. Omdat wij echt de focus hebben op strategie, advisering en media-onderhandelingen, hebben we in UM een partner gevonden om ook de executie voor WRG perfect te laten verlopen. Eerdere samenwerking met UM gaf ons het vertrouwen dat we dit ook effectief en efficiënt voor WRG kunnen inrichten.'

Justus Wever, managing director UM: 'In samenwerking met Nieuwe Lente gaan we met veel energie aan de slag voor de twee toonaangevende merken in de Nederlandse retail. Samen gaan we bouwen aan impactvolle campagnes die bijdragen aan de groeiambities van WRG.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in