Wehkamp Retail Group (WRG) heeft Nieuwe Lente gekozen als partner voor media-advisering en inkoop. De samenwerking is op 1 mei begonnen. Nieuwe Lente doet de crossmediale strategie, campagne-adviezen en onderhandelingen. Het bureau zet UM in voor onder meer de (RTV)-inkoop en monitoring. De samenwerking geldt voor zowel Wehkamp als kleertjes.com.
Voor Nieuwe Lente, vorig jaar opgericht door Anna Kuiper, Veroni Engelhart en Rogier Bruggeman, is het een hernieuwde kennismaking met WRG. Om aan de complete wensen van de retailer te kunnen voldoen heeft Nieuwe Lente de samenwerking met UM opgezocht.
'Merkdenkers'
Shura Vermeiren, marketingverantwoordelijke bij Wehkamp Retail Group: 'We voelden ons direct thuis bij Nieuwe Lente en UM. Het zijn echt merkdenkers. Hun creatieve en strategische expertise sluit goed aan bij de ideeën die we bij WRG hebben over onze merken.'
Rogier Bruggeman: 'We gaan vol energie een belangrijke bijdrage leveren aan de ambities van Wehkamp en kleertjes.com. Twee topmerken in het e-commercelandschap. Er is een sterke klik met het team binnen WRG en de eerste campagne van Wehkamp binnen onze samenwerking is net achter de rug. Omdat wij echt de focus hebben op strategie, advisering en media-onderhandelingen, hebben we in UM een partner gevonden om ook de executie voor WRG perfect te laten verlopen. Eerdere samenwerking met UM gaf ons het vertrouwen dat we dit ook effectief en efficiënt voor WRG kunnen inrichten.'
Justus Wever, managing director UM: 'In samenwerking met Nieuwe Lente gaan we met veel energie aan de slag voor de twee toonaangevende merken in de Nederlandse retail. Samen gaan we bouwen aan impactvolle campagnes die bijdragen aan de groeiambities van WRG.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu