Overslaan en naar de inhoud gaan

Yazen kiest Hearts & Science (OMG) als mediabureau

Het Zweedse bedrijf is gespecialiseerd in persoonlijke zorg bij overgewicht en obesitas.
Yazen
Yazen

Het Zweedse bedrijf is gespecialiseerd in persoonlijke zorg bij overgewicht en obesitas. Hearts & Science werd aangewezen als mediabureau voor de Nederlandse markt. Samen zetten ze in op strategische mediamiddelen die bijdragen aan merkopbouw en duurzame groei.

Yazen biedt een wetenschappelijk onderbouwde aanpak voor gewichtsverlies, waarin medische zorg wordt versterkt met digitale tools en persoonlijke coaching. Deelnemers krijgen 24/7 ondersteuning van een team van artsen, coaches, psychologen, diëtisten en personal trainers. De behoefte aan betrouwbare, professionele begeleiding bij gewichtsverlies groeit in Nederland en vraagt om heldere, zorgvuldige communicatie.

Andere benadering obesitaszorg

'We zien dat patiënten die de juiste combinatie van medicatie, leefstijlondersteuning en digitale zorg ontvangen, veel meer kans maken op succes in hun afvaltraject. Het is tijd om obesitaszorg anders te benaderen en af te stemmen op de behoeften van de patiënt. We zijn blij dat Hearts & Science ons helpt om deze boodschap over te brengen', zegt Fredrik Meurling, CEO van Yazen.

'De missie van Yazen raakt een belangrijk en gevoelig maatschappelijk thema. Dat vraagt om een slimme mediamix, maar ook om gevoel voor nuance, tempo en timing', zegt Irene Haven-de Vos, managing director van Hearts & Science.

In september volgt een volgende grote merkcampagne, waarmee Yazen haar positie als betrouwbare en toegankelijke zorgpartner in Nederland verder wil verstevigen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in