
Digitale zorgverlener Yazen heeft Hearts & Science (Omnicom Media Group) gekozen als mediabureau voor groei in Nederland.
Het Zweedse bedrijf is gespecialiseerd in persoonlijke zorg bij overgewicht en obesitas. Hearts & Science werd aangewezen als mediabureau voor de Nederlandse markt. Samen zetten ze in op strategische mediamiddelen die bijdragen aan merkopbouw en duurzame groei.
Vacatures
Projectmanager Marketing (32-36 uur)
Save the ChildrenEnterprise Advertising Sales Manager
TaboolaStagiair communicatie en marketing
SterYazen biedt een wetenschappelijk onderbouwde aanpak voor gewichtsverlies, waarin medische zorg wordt versterkt met digitale tools en persoonlijke coaching. Deelnemers krijgen 24/7 ondersteuning van een team van artsen, coaches, psychologen, diëtisten en personal trainers. De behoefte aan betrouwbare, professionele begeleiding bij gewichtsverlies groeit in Nederland en vraagt om heldere, zorgvuldige communicatie.
Andere benadering obesitaszorg
'We zien dat patiënten die de juiste combinatie van medicatie, leefstijlondersteuning en digitale zorg ontvangen, veel meer kans maken op succes in hun afvaltraject. Het is tijd om obesitaszorg anders te benaderen en af te stemmen op de behoeften van de patiënt. We zijn blij dat Hearts & Science ons helpt om deze boodschap over te brengen', zegt Fredrik Meurling, CEO van Yazen.
'De missie van Yazen raakt een belangrijk en gevoelig maatschappelijk thema. Dat vraagt om een slimme mediamix, maar ook om gevoel voor nuance, tempo en timing', zegt Irene Haven-de Vos, managing director van Hearts & Science.
In september volgt een volgende grote merkcampagne, waarmee Yazen haar positie als betrouwbare en toegankelijke zorgpartner in Nederland verder wil verstevigen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu