
Raymond van Kasterop (directeur Bauer Media Outdoor Nederland) wordt per 1 juli voorzitter van Outreach, de organisatie die opkomt voor de belangen van buitenreclame-exploitanten in Nederland. Van Kasterop. volgt Hannelore Majoor (CEO JCDecaux) op en treft een organisatie in goede staat en in een stijgende markt.
Focus op verbinding
Vacatures
Senior PR & Account lead
HAGENSSenior Contentspecialist
dpg mediaAccountmanager (digital) Intermediairs bij Ster
Ster'De OOH-markt en Outreach zijn in goede conditie', zegt Van Kasterop in een interview op de site van Outreach. 'De bestedingen aan OOH groeien en het BRO Next-bereiksonderzoek heeft onlangs nog een Amma gewonnen. Toch is er werk aan de winkel. Met het toenemend aantal leden wordt het steeds belangrijker om de interne processen te verbeteren, beter samen te werken en gezamenlijke standpunten in te nemen. Mijn eerste focus ligt daarom op verbinding en communicatie binnen de club.'
Lokale reclameverboden
Van Kasterop zegt verder onder meer niet veel te zien in lokale reclameverboden, zoals die op fossiele reclame. 'We begrijpen dat gemeenten iets willen doen, maar lokale verboden zijn niet effectief. Ze leiden niet tot minder reclame, maar tot verschuiving naar andere kanalen. Dat is niet wat je als gemeente wilt. Daarom pleiten wij voor landelijke wetgeving of zelfregulering. We hebben recent een position paper gepubliceerd en onderzoeken nu vervolgstappen.'
Zie het hele interview hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee