
Tim Samsom vertrekt als country manager Nederland van ShowHeroes Group. Hij heeft besloten een nieuwe stap in zijn carrière te zetten. Zoë Brandenburg neemt per 1 juli de rol van commercieel directeur Nederland op zich en leidt daarmee de Nederlandse tak van de specialist in digitale videocontent, technologie en advertentieoplossingen. De functie van country manager wordt daarmee opgeheven.
'Nu het team staat en onze groei versnelt, is dit voor mij het juiste moment om het stokje over te dragen', zegt Samsom. 'Zoë is in mijn ogen de juiste persoon voor deze rol. Samen met het team zal zij de ingeslagen weg voortzetten en het bedrijf verder uitbouwen.'
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACorporate woordvoerder
TU DelftStructuur
Brandenburg is inmiddels vier jaar actief bij ShowHeroes, waar zij de laatste twee jaar als agency lead verantwoordelijk was voor belangrijke klantrelaties en commerciële groei. Eerder werkte ze bij DTG (de Telefoongids/Gouden Gids) en JCDecaux.
'De afgelopen vier jaar heb ik meegebouwd aan wat ShowHeroes Nederland vandaag de dag is', zegt Brandenburg. 'Het is bijzonder om nu het volgende hoofdstuk te mogen leiden. Ik ben geen buitenstaander die alles op zijn kop komt zetten. Ik ken het team, ik ken de verhalen achter onze klanten – en ik kijk ernaar uit om daarop voort te bouwen.'
Ilhan Zengin, oprichter en ceo van ShowHeroes Group, zegt dat Samsom 'structuur bracht, de commerciële slagkracht versterkte en een cultuur creëerdewaarin mensen verantwoordelijkheid nemen'. 'Dat hij nu bewust ruimte maakt voor nieuw leiderschap zegt veel over zijn manier van werken en het vertrouwen dat hij heeft in het team.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee