Bauer Media Outdoor lanceert Supr Spot, een nieuw retailmedia-format dat merken zichtbaar maakt op het meest relevante moment: direct bij de ingang van de supermarkt. SUPR Spot combineert digitale schermen met fysieke brandingpanelen. Merken kunnen zo hun boodschap, activatie of promotie tonen op de plek waar koopintentie ontstaat.
'Supr Spot gaat verder dan een digitaal scherm bij de ingang', zegt commercial director Wierish Debipersad van Bauer Media Outdoor. 'Het combineert fysieke branding, digitale zichtbaarheid en merkactivatie tot een krachtig moment net vóór aankoop op het moment dat consumenten nog te beïnvloeden zijn. Daarmee brengen we merken letterlijk dichter bij het beslissingsmoment.'
Supr Spot maakt onderdeel uit van Create, het creatieve label van Bauer Media Outdoor. De eerste vijf locaties worden gerealiseerd in Jumbo Foodmarkten in Scheveningen, Naaldwijk, Wateringen, Oud-Beijerland en de Mall of the Netherlands.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu