Overslaan en naar de inhoud gaan

Voetbal International lanceert VI TV

Eerste Nederlandse 24/7 voetbalkanaal op de gratis streamingdienst Samsung TV Plus.
VI TV

Voetbal International begint in september met VI TV, het eerste Nederlandse 24/7 voetbalkanaal op de gratis streamingdienst Samsung TV Plus. Het idee voor dit kanaal is ontstaan uit een samenwerking tussen VI-uitgever PXR, Talpa Network, Your Channels en WPP Media, dat de verschillende partijen bij elkaar bracht. Het kanaal biedt een constante stroom aan Voetbal International-content en is gratis te bekijken op alle Samsung Smart TV’s.

Het kanaal wordt toegevoegd aan Samsung TV Plus, het Free Ad-Supported Streaming Television (FAST)-platform van Samsung.

VI TV biedt de nieuwste video’s en programma’s van Voetbal International, met aandacht voor actualiteit, analyses, reportages, interviews, achtergronden en nostalgische fragmenten. Ernst Keyzer, ceo bij PXR: 'Met VI TV zetten we een volgende stap in het multimediale tijdperk: altijd en overal toegang tot VI-content – nu ook op het grote scherm in de huiskamer.'

Freek Jansen en Pieter Zwart, hoofdredactie van Voetbal International: ‘We hebben op het gebied van videocontent bij Voetbal International in het afgelopen decennium online een flinke groei doorgemaakt. Met meerdere items per dag trekken we een groot publiek naar onze kanalen, met onder meer 160.000 abonnees op ons YouTube-kanaal. Dat we met VI TV op het nieuwe digitale kanaal onze content kwijt kunnen, geeft weer een volgende mooie dimensie aan de ontwikkeling van VI.’

Kwalitatieve sportcontent

Jefta Lentz, CEO bij Your Channels: 'Als pionier in FAST met lokale content en kanalen zetten we hiermee opnieuw een stap vooruit en met dit voetbalmerk bieden we Samsung TV Plus-kijkers non-stop content voor de echte voetballiefhebber.'

Allard Ruyl, ceo Talpa Media: 'Talpa Media staat voor premium videocontent met groot bereik. De lancering van VI TV onderstreept hoe wij samen met onze partners de manier waarop Nederlanders voetbal consumeren blijven vernieuwen. Dit kanaal combineert de kracht van het merk VI met de schaal van het digitale televisielandschap.'

Remon Buter, chief investment officer bij WPP Media: 'Met de lancering van VI TV creëren we voor adverteerders een uniek en contextueel rijk platform binnen een sterk groeiend domein. Het biedt merken de kans om zich te verbinden aan kwalitatieve sportcontent met een zeer betrokken doelgroep, iets wat een verrijking betekent in het snel segmenterende non-lineaire videolandschap.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in