Overslaan en naar de inhoud gaan

Booking.com, Nike en SportCity nieuwe partners van vrouwenvoetbalclub Hera United

De nieuwe partners delen de ambitie om het vrouwenvoetbal in Nederland structureel te versterken, zowel op topsport- als breedteniveau.
Sponsors Hera

De nieuw opgerichte vrouwenvoetbalclub Hera United heeft haar eerste commerciële en maatschappelijke partners bekendgemaakt. Onder de eerste strategische partners bevinden zich Booking.com, Nike, SportCity en de VriendenLoterij.

Booking.com sluit zich als founding partner meerjarig aan bij de club. 'We zijn er trots op dat we onze toewijding aan het ondersteunen van vrouwensport voortzetten door samen te werken met Hera United',  aldus Natasha ten Cate, senior vice president bij Booking.com. Het bedrijf noemt de samenwerking een aanvulling op bestaande partnerschappen met o.a. de UEFA Women’s Euro en de WNBA.

Nike wordt officiële kledingsponsor van alle teams van Hera United, inclusief de jeugdopleiding. Voetbalshop.nl treedt op als retailpartner. SportCity, eerder sponsor van Telstar Vrouwen, verlengt de samenwerking nu met Hera. 'De samenwerking met Hera United gaat verder dan een sponsorcontract,' zegt Rohit Gulati van SportCity. 'Door dit partnership nu te verlengen en uit te breiden, kunnen we samen met Hera United de lat hoger leggen in het vrouwenvoetbal.'

De VriendenLoterij sluit aan als maatschappelijk partner, onder andere via de Hera Foundation. 'Voor VriendenLoterij een prachtige aanvulling op onze maatschappelijke partnerships in de sport', aldus Geert Friebel, hoofd marketing & partnerships.

De partners delen de ambitie om het vrouwenvoetbal in Nederland structureel te versterken, zowel op topsport- als breedteniveau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in